Bake Rolls....too baked :))

miercuri, 12 august 2009

Ador bake rolls`u.As putea sa supravietuiesc o luna de zile mancand doar bake rolls.
Dar...in ultima perioada sunt profund dezamagita.Toate pachetele pe care le-am mancat in ultima luna sunt mult prea prajite.Si le-am luat din parti diferite si la intervale diferite de timp.
Nu-mi pot explica ce se intampla.Cred ca li s-a defectat aparatu de prajit :)))

Mi-a povestit Miha ca venea cu tenul de la Bucuresti iar tipa din fata ei ii spunea unei alte tipe "wai prajite sunt bake rolls`urile astea"....si si-a amintit de dezamagirea pe care am suferit`o si eu cand am mancat o gramada de pachete de extra baked rolls :))


ps: mi-am adus aminte pt ca mi-am luat si azi un pachet ...si tot prea prajit e.mama masii de bake rolls

1 comentarii:

SirMoldo spunea...

Mai "pupimik" chiar niciun comentariu? :))) Fain blog. Te pup. Bye ;)