Dupa lupte seculare ce au durat zeci de ani...

marți, 20 aprilie 2010

... revin si eu. Long time no see.
Au fost multe momentele in care juram ca scriu pe blog.Simteam nevoia.Dar mereu intervenea ceva si trebuia sa dispar brusc.Pe urma...imi trecea cheful+uitam.
Vine bacu, stiu...simt! Maine dam (in)competentele digitale. Dar asta e atat de neesential pe langa toate chestiile ce ajung sa ma scoata din sarite pe zi ce trece.

Am trecut la un moment dat prin niste momente de criza.
1) Frate...stiam ca exista oameni ipocriti.Inca o gramada.Dar nici chiar asa.Toti avem momentele noaste de ipocrizie.Asa e omul.Eh, scaparile se iarta.Dar cum sa ierti omul care persevereaza in ipocrizie?!Ma uit in jurul meu si zi de zi vad aceleasi fetze cu aceleasi subintelesuri si aceleasi rictusuri de hiena pe buzele oamenilor.Stiu ce gandesc.Stiu ce apropouri bat.Stiu tot.Cateodata as prefera sa nu stiu.Vorba aia: Nu stii-nu te doare!
Ma tot intreb cum draq pot fi ceilalti atat de nepasatori?Cum sa nu remarci cand cineva iti rade sub nas?! Cum sa accepti asa ceva? Ah! Sau probabil nu remarci pt ca exact in acelasi timp esti prea preocupat sa ranjesti cu subinteles altei persoane.
Asta e peste tot in jurul meu.Ranjete perfide.
Da...zambetul ascunde multe.Asa e.Dar frate...deja de la zambet sa ajungi sa ranjesti in halu asta? =))

2)Urasc momentele in care nu pot avea ceea ce vreau.Da.Stiu ca suna extrem de selfish si extrem de spoiled.E treaba fiecaruia cum vede lucrurile si cat de obiectiv ori subiectiv citeste ceea ce scriu eu.
Vi s-a intamplat vreodata sa va doriti ceva atat de tare...incat sa va zboare mereu gandul la chestia respectiva.E lucrul pe care cand il vezi printre 10000 de alte lucruri...spui in gura mare "HE`S THE ONE!!!". Exact asa am patit cu rochia pt banchet.
Dupa luuungi cautari de rochii scurte si simple...fara pitipongeli si cocalarisme...o gasesc pe cea ideala.Cine a vazut rochia mi-a spus "Moni....asta e! Te vad in ea! Asta e ideala! E facuta pt tine!" Eram in al 13`lea cer.Si ghici ce?! Aflu ca EXACT rochie ca a mea imi mai face cineva.What?! Are you fuckin` kiddin` meeeee???!!
Ce poate fi mai frustrant?! Stiu ca suna extrem de penibil si fitzos si cum mai vreti voi....DAR EU CHIAR VROIAM NENOROCITA AIA DE ROCHIE!
Cum sa ma duc la ea sa ii spui "auzi...nu crezi ca pe mine ar sta mai bine decat pe tine?Recunoaste sincer...ca nu-i un capat de lume".Desi e adevarul gol-golut ...fara pic de modestie.Nu pot sa fac asta.Cu toate ca imi vine sa turb.Si simt ca fute toata rochia care e ideala.Dragilor...cei care o veti vedea pe ea: sa stiti ca nu rochia e devina-corpul ei deformat e!

Sunt rea.Stiu.Mi s-a spus de multe ori si am confirmat si eu de n+1 ori chestia asta.Nu am ce face.Dar cum sa nu fiu cand se intampla asa ceva?
Din gramada de rochii existente...tocmai aia?!God damn it!

Acum...haideti! Sariti pe mine! Luati-mi capul! Darrr...nu ma intereseaza cummmm...jur ca nici ea nu va purta rochia aia! >:)

0 comentarii: