Prieteni?Nu,merci.Prefer dusmani.

duminică, 9 mai 2010

Omul este facut sa reziste,sa reziste,sa reziste...Exact ca si termopanele :)) Din pacate unii nu mai fac diferenta intre termopane si oameni.Ei testeaza rezistenta celorlati la maxim, fiind convinsi ca sunt inca in garantie.Din pacate pt ei, obiectele ies din garantie cand nu sunt utilizate corect.Nasol...nu?

Ipocrizia...cote maxime.Disimularea...ca la mama ei acasa.
Il banuiesti pe dracu...ca intr-un final sa iti dai seama ca tu nu pe dracu il ai langa tine....ci pe insasi ma-sa.
De mica am fost invatata sa accept omul asa cum e el.Asa am facut mereu.Mi-a ajuns.Si da...in ochii mei ati ajuns sub nivelul marii.Sunteti in competitie cu Groapa Marianelor.

Va doresc o viata frumoasa...si sper sa nu mai am de-a face cu voi prea curand..pentru ca nu stiu in ce masura ma voi putea abtine!

ROATA SE INTOARCE FARA PREA MULT EFORT! N-as vrea sa fiu in piele voastra cand se va intampla asta.Si la mine....sa nu veniti.Va va astepta o usa bine plasata in varful nasului.

0 comentarii: