emotii...fericire...lacrimi

luni, 13 iulie 2009

si asta e doar inceputul.

Poti alege sa visezi sau poti alege sa pierzi
Dar e bine cand poti spune
'Nu sunt singur in ploaie si vant.
Am cei mai buni prieteni de pe Pamant.'


La 12 noaptea m-am trezit cu 6 bucati prieteni in fata blocului + 1 bucata tort + un "LAAA MULTII ANIII CU SANATATEEE" :X:X:X

Awww!You made my heart skip a beat!! Si normal ca am plans..n-am putut sa ma stapanec.M-au coplesit emotiile.
:X:X Va iubesc mah!!!!

This is one moment i will remember when i`ll be an old lady !! :X:X

1 comentarii:

julliano spunea...

La Multi Ani Moni !!!
Am aflat tarziu ca a fost ziua ta... dar nu te stiam pana ieri, deci oricum n-aveam cum sa iti urez mai devreme :D
Azi am aflat citindu-te pe TPU si pe aici.
Sa ai o viata frumoasa. Pwpp