Zile incarcate

joi, 9 iulie 2009

De la o vreme incoace am fost intoarsa cu curu`n sus.
A asa e daca imi trebuie mie majorat.Si la fel daca imi trebuie mers la mare.
Normal ca daca nu se implica nimeni sa organizeze mersul la mare...nu mai mergem nicaieri.Pentru ca fiecare se baza pe celalat. Asa ca m-am pus eu sa organizez...din dorinta de a merge la mare.Ce m-a apucat...nu stiu! Stiu doar ca vreau la mare ;x
Asa ca m`am pus pe dat telefoane..vorbit cu cetateanu` mooldovean, sunat de fiecare data cand cuiva i se scoala ca puna o intrebare irelevanta care era extrem de importanta pe persoana respectiva.
Saracu` om cred ca m-a bagat de cateva ori in origini...pana am decis sa nu-l mai sun decat atunci cand stiu exact cati mergem si cum mergem.Pana azi...cand am rezervat totu`...nu exista zi lasata de la bunul Dzeu in care sa nu ma intrebe careva ceva de mare...sau sa nu aduca vorba.De vreo doua saptamani primesc zilnic un telefon in care sunt intrebata "ai rezervat? s-au luat biletele?".Dumnezeule!!! Nu ma mai futeti la cap.Vi-am spus ca atunci cand stiu ceva..va anunt...pe toti 15 in parte. In sfarsit am terminat cu marea.
Cu majoratul...ca intotdeauna...ma las pe ultima suta de metri.Deabia azi m-am decis unde mi-l tin si deabia azi l-am rezervat.Norocul meu e ca ziua mea e lunea,cand nu multa lume rezerva localuri.Acesta era gandul meu salvator cand mi-am dat seama ca mai am o saptamana...si eu nu am nimic pus la punct.Azi toata ziua am dat pe telefoane...sa chem oamenii la majorat...asa...hop top pe ultima suta de metrii.O parte din ei,in mod normal, au deja alte planuri facute de mult ce nu pot fi amanate.Oricum...persoanele apropiate...vor veni ;x.
Acum pot sufla usurata ca totul este in regula.Mai trebuie puse la punct ceva detalii...dar acele detalii mai pot astepta.
Bai frate...ce oameni! Incredibil! Cica nu mai au voie cofetariile sa vanda artificii pentru tort.Autorizatia vietii.Da` ce...tigarnii ce vand iarna artificii si petarde in piata au atorizatie?? Imi trebuie si mie o artificie pentru tort...si trebuie acum sa umblu prin tot orasu sa caut!
Inca un pic...inca un picccc!!! Si gata! :x

0 comentarii: