Sunt o ciudata?!

duminică, 8 martie 2009

Sunt o foarte ciudata ciudata?!

Sunt o ciudata daca nu suport taranii? Daca ma irita simpla lor prezenta?
Sunt o ciudata daca nu am chef de vorbit cu cineva si incep sa iau la misto persoana respectiva?
Sunt o ciudata daca EFECTIV NU AM CHEF sa dau explicatii nimanui pentru faptele mele? Ce mama draq..singurii la care le datorez explicatii sunt parintii..ca ei ma hranesc si ma cresc...si tot ei imi dau bani! Clar?
Sunt o ciudata pentru ca incerc ca fac ceea ce consider eu ca e mai bine?
Sunt o ciudata pentru ca fac lucrurile astfel incat sa nu am mustrari de constiinta ulterior?
Sunt o ciudata pentru ca sunt obraznica cu persoanele care nu stiu vorbi frumos cu mine?
Sunt o ciudata pentru ca IMI TIN PARTEA?
Sunt o ciudata pentru ca stiu sa vorbesc corect limba romana?Si pentru ca am obiceiul de a corecta persoanele care gresesc? Is this fucking wrong???
Sunt o ciudata pentru ca fac ceea ce consider eu ca ar trebui sa faca o prietena si ceea ce as aprecia foarte mult daca ar face respectiva prietena?
Sunt o ciudata pentru ca nu`mi pasa de oamenii pe care nu-i cunosc? Hai sa fim seriosi!! Nu sunt Maica Tereza...ok?Nu te cunosc...nu ma cunosti...asta imi da dreptul de a ma durea in partea dorsala de tine sau de ce faci tu.Asta in cazul in care nu devin a dracului de fascinata de prostia de care dai dovada.
Sunt o ciudata pentru ca tin la prietenii mei si nu vreau ca ei sa sufere?Taie-mi capul pentru asta!
Sunt o ciudata pentru ca iti sunt superioara si asta te deranjeaza? De cand si pana cand ....in momentele in care simti ca nu prea ai sanse sa dai o replica cuiva...o numesti pe persoana respectiva "ciudata" doar pentru ca nu te poti ridica la nivelul ei?
Sunt o ciudata pentru ca folosesc inversiuni in anumite exprimari? Ce-i frate...de cand si pana cand trebuie sa vorbesc asa cum vrei tu?!Vorbesc cum vreau! Nu te sodomizez sa stai sa ma asculti.Executa o intoarcere de 180 de grade...si vezi-ti de drum!
Sunt o ciudata pentru ca pot sa te pun la punct fara sa te injur? Nu poti face fata subtilitatilor? Pai da...pe acolo pe la tara nu se stie pune o persoana la punct decat daca te iei de morti, morminte, mame, mortii mamelor, etc.
Sunt o ciudata pentru ca incerc pe cat posbibil sa imi traiesc viata asa cum vreau atfel incat...cand voi fi pe punctul de a ma duce de pe aici sa nu am niciun regret?

Well...daca la majoritatea intrebarilor vi se pare ca raspunsul este DA.....then, call me FREAK from now on!

0 comentarii: