Words cand hurt or heal

joi, 26 martie 2009



Cred ca imi voi face un obicei sa ma duc saptamanal la copilasii de la Casa Hambourg.Am fost si azi. Saptamana trecuta...Lore mi-a vazut inelul si aproape ca a plans ca ea nu are inel ca si al meu.I-am zis ca saptamana asta ii aduc si ei un inel.Am uitat! :| Nu ma asteptam sa isi aminteasca.Am ajuns cu cateva minute in urma fata de ceilalti..si am aflat ca Lore de mine a intrebat cum m-a vazut.

Nu mai stiu daca vi-am spus sau nu...dar acesti copii am IQ-ul foarte scazut..si sunt copii ce au fost parasiti de parinti inca de mici.Singurul care are parinti este Alex ce sufera de autism.

Imi place sa merg la copii. Cred ca aproape nimeni nu se bucura sa ne vada cum se bucura ei.Lore...cea sensibila...aproape ca plange de fericire cand ne vede. Azi mi-a spus ceva foarte frumos..si venit din partea unui copil ca si ea...e si mai frumos: "Te iubesc!". Am strans-o in brate. M-a rugat din 2 in 2 minute sa nu uit saptamana viitoare sa ii duc inel.Le-a spus si celorlalti sa imi spuna sa nu uit...si sa nu ma lase sa vin fara inel.

Petre vrea "iadio"(radio).Petre are aproape 22 de ani.E cel mai mare dintre cei de la C.H. dar...fizic nu se vede deloc.I-ai da cam...18 ani dupa fata...si vreo 12 dupa corp. Ii vom lua si la Petre radio.

Cand ii vad pe copiii astia...ma gandesc cat de cruda e viata.Cum unii avem tot ce vrem si nu putem aprecia.Si aici nu ma refer la chestii materiale...pentru ca haine, mancare, acoperis de-asupra capului au si ei.Ma refer la intelect...la capabilitati. Ne-am nascut sanatosi...si nu stim aprecia chestia asta. Ii numim pe cei normali din jurul nostru idioti fara a face in prealabil legatura cu adevarata insemnatate a idiotului (DESI....CEI DE LA HAMBOURG STIU SA FOLOSEASCA UN GEAM TERMOPAN FARA SA IL STRICE...PE CAND ALTII DIN CLASA....NU STIU!!!)

0 comentarii: