Zi plina

joi, 19 martie 2009

Da! O zi foooarte plina am avut azi.Sunt rupta de oboseala.
Cu toate astea..a fost o zi frumoasa..simt ca am facut ceva bun.
Dupa ce am iesit de la scoala...am venit acasa...am mancat si eu ceva.
La 4 am fost la Casa Hamburg.Da.Casa de copii.Munca de voluntariat. Chiar m-au impresionat copiii aia.Media varstei este de vreo...17 ani?! Cam asa.Am vorbit cu ei(cat am putut intelege din ce incercau sa zica) m-am jucat cu ei. Pacat ca...majoritatea rad de ei pentru dizabilitatile lor(mintale dar si fizice).Sincer..si eu radeam...dar nu in batjocura...ci efectiv..mi se parea amuzant cand vedeam un copil ca si ei pe strada.Imi venea sa rad cand ii vedeam comportamentul sau felul in care se chinuia sa scoata doua cuvinte...pe care trebuie sa ti le repete de vreo 3 ori ca sa intelegi ce vrea sa spuna.De multe ori poate sa iti repete si de 100 de ori...ca nu prea iti poti da seama ce inseamna gangureala pe care o scoate..cu toate ca are 18 ani.Copiii de acolo au IQ-ul foarte scazut.Sunt la stadiul de idioti(si nu o zic cu rea intentie)

Am stat vreo ora la suc un Down...unde am aflat ceva...foooarte...interesant si in acelasi timp fooarte socant.Dar nu mai conteaza :))

Am ajuns si pe la teatru.La piesa "Gaitele".A fost ok.

Ma simt obosita (:|

0 comentarii: