inca putin..

vineri, 5 iunie 2009

si se termina scoala ;x
Saptamana asta a fost una plina pentru mine.Si cum sunt in una din perioadele alea in care simt nevoia sa fiu "in priza" mereu...a fost perfect.Pe langa faptul ca am dat niste teste si teze saptamana asta...a fost ok.La romana...ca intotdeauna..pe ultima suta de metrii...avem o gramada de chestii de facut.Pe langa faptul ca pe ultima zi din saptamana am avut de facut o tema de reflectie...pe saptamana viitoare am de facut caracterizarea Otiliei...pe nota. Altii au majoritatea mediile incheiate...eu mai am de facut caracterizari si mama naibii.

Nu am zis La multi ani minorilor...dar o fac cu ocazia asta.Luni..de 1 iunie...cand in curtea scolii se pretreceau tot felul de concursuri...eu dadea testul la info de la care plecasem inainte cu o saptamana.Am luat 8 :O.Cea mai mare nota a mea,pe merit,de la info...de cand ma stiu(chiar am facut tot testu` sigura).Chestia asta ma face sa cred ca nu-s chiar asa varza.Singura mea problema e ca nu am deschis niciodata manualul de info(nu stiu de ce draq am mai dat pe el) si nu mi-am facut absolut nicio problema din tema.Sa fie asta problema ca nu-mi place informatica?:))Neah...

Am facut tortttt :D:D Eu cu baietii(o parte din ei) din clasa.Adica...Pasca Pinti si Sime.A iesit chiar foooarte bun la gust.Pacat de aspect...dar...chiar era mult mai bun decat cel din cofetarii...si nu zic asta doar pentru faptul ca l-am facut noi.Ne-am distrat calumea facandu`l.

Ai mei au plecat la Valea Draganului.Deci sunt home alone pana luni seara.Deci...e perfect :x

0 comentarii: