Ce pnm??!!

vineri, 12 iunie 2009

De cand si pana cand toata lumea isi rezerva dreptu` sa imi faca mie program? Daca X vrea sa faca aia...si eu trebuie.Eu nu pot sa imi fac PROGRAMU MEU.Dumnezeule...incep sa nu mai suport. Deja ce`i prea mult...e prea mult.M-am sacrifica de destule ori ca sa le fie altora bine.Mi-au ajuns atatea acte de caritate. Bine ca atunci cand am eu nevoie de acte de caritate nici draq nu face un efort pentru mine....toata lumea e "obosita". Uite ca acuma eu sunt cea obosita.Eu am nevoie de o pauza. E ultima data cand fac favoruri cuiva.

Aveti si voi viata voastra...invatati sa va descurcati singuri...ca n`o sa fie nici draq mai incolo langa voi ca sa va ajute prin terte metode.Multumiti-va cu situatia in care va aflati...ca si eu am trecut prin faze deastea nasoale...si m-am resemnat...n`am futut programu` celorlalti.


Am nervi!

0 comentarii: