Nu-i inteleg pe unii...

duminică, 7 iunie 2009

Cum sa nu iti placa melodiile vechi? Cum sa nu iti placa melodiile care nu se demodeaza in zeci de ani?
Mi-e mila de copiii mei....habar nu vor avea ce e aia muzica.Le voi pune muzica de pe vremea parintilor si bunicilor mei.
Cum sa nu stii melodia "What a wonderful world" de la Louis Armstrong?Sunt niste chestii pe care nu mi le pot explica.
Asa-i cand cresti intr-o familie in care sunt promovate doar manelele.
La melodiile calumea...pe care nu le auzi rasunand din fiecare masina sau din fiecare club....eram doar cativa care dansam.In rest...toti stateau plictisiti.
Dar staiiii...manelisti beau...se imbata...si incep sa ceara manele.S-apoi incanta-ti tu urechile cu "zana zanelor...steaua stelelor"...si "balans balans" si "haida haida" si ale interjectii & onomatopee pe ritm de manea creata in 3 minute.
Am inceput sa am dureri de cap.Asa...subit. N-am nimic cu manelistii...si cu manelele.Fiecare asculta ce ii place...iar la un majorat...trebuie sa ii multumesti pe toti.Defapt...la orice chef e valabila chestia asta.Tot rockerul si hip hoperul la betie danseaza pe asa ceva...mai in gluma...mai in serios(cu toate ca ft putini recunosc chesti asta).
E clar ca un chef reusit = muzica buna & oameni ce se stiu distra
Muzica buna a fost pana la 12 noaptea cand "merge minte la baiatu`" a stricat-o.
De cateva zile bune vroiam sa dansez.Aveam un chef nebun de dans.Am fost la un hip hop party (cica) unde a fost foarte putina lume...si mi-a fost putin tarseala sa ma ridic sa dansez singura pe acolo.Nu aveam destul la bord incat sa fac asta.
Abia am asteptat majoratu` asta...sa ma pot destrabala.Am baut 100 de vodka...cat sa nu fie ca nu am pus botu pe alcool...si m-am pus pe dansat. Ma bucur ca am profitat de muzica buna de la inceput.A fost ca o gura de aer pt mine.
L-am invatat pe George sa danseze.WOW.Era pt prima sau a doua oara cand dansa fara sa fie beat.Ma simt mandra de mine :)) ...am putere de convingere.

Acum am chef sa ma uit la ceva film.Singura problema e ca...n-am niciun film.Inca ma gandesc daca ar trebui sa imi scot un film sau sa ma pun la somn.E 2:20.
Cred ca voi pierde putin vremea pe TPU si dupaia...somn! Maine la 2 imi da desteptarea(daca nu mi-o dau eu singura mai repede)unchiumeu.

1 comentarii:

Unknown spunea...

Exact cum ziceam si eu: manea = maimutareala. Dar lumea e fericita si cu asa ceva. Si eu sunt fericit cat timp nu le aud :)). La chefuri, petreceri e ok sa se asculte si manele dar fara exagerare... ca doar har Domnului sunt destui care nu stiu sa danseze decat pe manele (cand sunt rupti de betzi de abia mai stiu sa isi zica numele sau sa stea in picioare) :)). eeeh C'est la vie :))