sâmbătă, 17 octombrie 2009

1) in ultima vreme nu stiu ce s-a intamplat cu tine.parca n-ai mai fi tu.parca eu nu mai repezint acel ceva ce reprezentam odata.nu incerca sa intorci ce am spus eu in favoarea ta zicand ca asa o fi la mine.Nu e deloc asa.
2) Rutina din relatia noastra e relatarea celor facute in ziua respectiva.chestiile plictisitoare gen "am fost si am venit".Niciun subiect in afara de asta.Waw.
3) Am ajuns sa ma obisnuiesc cu tine,cu glumele tale,si trec peste ele cum pot.Sunt curioasa daca tu ai trece peste glumele mele.Mereu tu le iei extrem de urat si te superi si ajungem sa ne certam.Tu nu poti accepta cand eu glumesc...in schimb eu trebuie sa defilez cu asta...nu?
4)Nu ai aproape deloc incrdere in mine.Ai ajuns sa te indoiesti ca as fi unde spun ca sunt.Acum sa fac si eu ca tine? Sa iti spun ca deaia te indoiesti si ai impresia ca nu as fi acasa pentru ca si tu faci la fel? Ah! Am uitat! Tu ai si facut-o deja.Si atunci te-ai suparat pe mine.Tot tu ai fost victima...si eu aia nesimtita.
5)Daca nu ma mai vrei langa tine...de ce mama draq nu imi dai un shut in fund si ma trimiti de unde am venit?
6) Aseara te-am sunat si ti-am trimis mesaj.Stai linistit...nu sunt ca fosta ta prietena...care incep sa cred ca nu facea atat de mult pe disperata...cat ii dadeai tu apa la moara.Dar asta nu mai conteaza.Revin.Nici macar nu ai bine voit sa imi raspunzi la mesaj.Ajungea si un simplu " vorbim poimarti"...si intelegeam.Nu`i nimic.Stii tu vorba aia...opusul iubirii nu e ura...ci indiferenta.Aia doare mai tare.Multumesc pentru toata indiferenta care mi-o arati. Ti-o doresc inzecit.
7) Cateodata stau si ma intreb ce am vazut la tine.De ce m-am atasat asa de tine? De ce m-am schimbat atat de mult.Nu ma mai recunosc.Unde e Moni cu inima de piatra ce nu lasa pe nimeni sa`i patrunda in corasonel? Ai luat-o.Ai adus alta.Una sensibila.Una cu sentimente frumoase,sincere si gata de a fi daruite.Stii ce? That old me is dead and gone! Gata cu simpatica Moni. Moni revine la persoana aia dura...pe care probabil n-ai fi vrut sa o cunosti.
8)Ai incercat vreodata sa te pui in locul unei fete? Nu neaparat la meu sau al lui Y.Al unei fete in general.Ai vazut ce nesimtiti pot fi baietii?Sau nu ai vrut sa vezi?! De ce nu incerci sa te schimbi ...macar in raport cu mine.De ce nu incerci sa lasi deoparte glumele care STII ca ma rasnesc.Chiar tu remarci ca sunt "jignitoare" si tot le faci.Ei bine...sper ...chiar SPER sa ma ai ocazia sa le faci.La cum decurg lucuruile(tu nu mai vorbesti cu mine) ...ma cam indoiesc ca vom ajunge vreodata sa glumim.
9)N-am uitat de promisiunea pe care ti-am facut-o.ti-am promis ca ramanem amici dupa ce ne despartim.In concluzie vei avea ocazia sa mai glumesti cu mine...dar probabil nu iti vei permite atat de multe cum o faci acum.Acum iti permiti o gramada de chestii sub pretextul sinceritatii.Stii ce? Ma fut in sinceritatea ta daca este genul asta de sinbceritate.Asteptam de la tine sinceritatea faptelor si sentimentelor...nicidecum a rautatilor.Stiu si eu sa fiu rautacioasa.Nu iti imaginezi cat de acida si rautacioasa pot fi.Doar ca eu nu vreau sa jignesc persoana la care tin.Vad ca la tine...nu e la fel.
10) De ce faci lucrurile astfel incat sa ma superi? De ce te pui pe tine pe primul loc ca dupaia sa imi spui ca eu ma autovictimizez?Nu ti se pare cam aiurea treaba asta?
11) Unde sunt sentimentele tale acum?La plimbare cu colegele? Bitch!!!!

0 comentarii: