STIU!

joi, 15 octombrie 2009

Stiu ca uneori sunt extrem de dificila
Stiu ca uneori sunt a dracului de greu de inteles
Stiu ca putina lume ma intelege.
Stiu ca am momente in care sunt extrem de copilaroasa
Stiu ca uneori sunt mult prea calculata & matura.
Stiu ca am n+1 defecte
Stiu ca am putine calitati
Stiu ca acele putine calitati pe care le am sunt greu de descoperit
Stiu ca pentru mine e important sa imi placa interlocutorul pentru a-mi arata calitatile
Stiu ca intr-o zi te vei satura de mine si vrei incerca sa fugi.Te asigur ca nu vei putea.
Stiu ca daca o vei face...iti va fi extrem de greu.
Stiu ca uneori ti-ar fi mai bine fara mine.
Stiu ca ti-e greu sa imi accepti ifosele si toanele.
Stiu ca ai vrea sa fiu altfel si in acelasi timp n-ai vrea sa ma schimbi.
Stiu o gramada de oameni ce nu ma agreaza.
Stiu o mana de oameni ce tin la mine si ar veni cu mine pana la capatul lumii daca i-as ruga.
Stiu ca nu ma intelegi...nu ai putea oricat ai incerca.
Stiu ca nu ma crezi.Nu iti cer sa ma crezi.Crede-te pe tine.Crede-ti inima si judecata.
Stiu ca ma critici pentru anumite chestii.Nu ar trebui
Stiu ca nu-i usor.
Stiu ca vrei.
Stiu ca va fi.
Stiu ca speri.
Stiu ca poti avea tot ce iti doresti daca stii cum sa alegi.
Stiu ca stii cum sa alegi.
Stiu ca ti-e frica de mine.
Stiu ca ti-e teama sa recunosti.
Stiu ca te inchizi in tine acum.
Stiu ca nu vrei sa vad tot.
Stiu prea multe uneori.
Stiu despre multe si multi.
Stiu despre tot si nimic.
Stiu ca nu ma crezi cand zic ca stiu. eu chiar stiu.
Stiu ca ce e inauntru...e bun.
Stiu ca tot ce apare repede...trece repede.
Stiu ca tot ce e urat devine frumos cu rabdare si nervi de otel.
Stiu ca ai nervi de otel.
Stiu ca ai vrea sa stii cu exactitate la ce ma refer in cel putin jumate din ce am scris mai sus.
Stiu ca nu voi spune niciodata.
Stiu cine e cu mine si cine nu.
Stiu cine merita si cine nu.


Si mai Stiu ca....
Who can`t stand me at my worst, doesn`t deserve me at my best!

(cele de mai sus nu sunt legate neaparat de mine sau de o persoana anume.sunt stiu-rile ce-mi vin in cap.sunt chestii de care sunt extrem de sigura.sunt chestii din tot felul de contexte.nu va chinuiti sa intelegeti...nu veti reusi)

0 comentarii: