O dezamagire nu vine niciodata singura...nu?

joi, 22 octombrie 2009

Nu ajunge ca de ieri incoace am avut o stare de toata jena.Nuuu...de ce ar ajunge? Azi trebuia sa aud niste chestii ce nu credeam ca le voi auzi niciodata.Cum frate sa vorbesti asa cu mine? Cum iti permiti? Tu m-ai crescut? Tu m-ai aducat de iti permiti sa imi adresezi asemenea cuvinte.Ti-ai cam luat lumea in cap,vad.Nu ma cobor la nivelul acela josnic de a ma lua la replici de genu` cu tine.Te credeam mai calculat si mai finut in vorbe.In fine.Trecem peste asta pentru ca a ajuns sa nu-mi mai pese.In fata mea ti-ai dat examenul.Si ghici ce?! L-ai picat,oricat ai incerca sa scoti in evidenta ca eu sunt de vina.

Daca azi am inceput ziua naspa...normal ca trebuie sa o continui cu vesti naspa. Unii paraciosi mergi si se plang in stanga si in dreapta.Altii dau cu papagalu ca nu le e lor bine.Pai cum sta treaba asta?!
In primul si primul rand...noi sunt acolo SA VA AJUTAM.Si voi...ce faceti?Nu-i nimic.Eu nu uit.Vei avea nevoie de mine si ma voi ocupa ca toate sa fie asa cum meriti.Nu-ti face griji.Lasa totul in seama mea.Tu esti constient ca daca eu vreau...tu iesi din grafic? Ops...cred ca asta ti-a scapat.

In ceea ce va priveste pe dumneavoastra,nu ma asteptam sa fiti atat de slaba.De ce renuntati asa? Imi cer scuze daca v-am suparat.Defapt...chiar v-am suparat.Nu asta era intentia mea.Probabil eram si eu nervoasa si am fost mai ...acida in intrebari.


This is what a bad day looks like!!!!!
Argh!!! Nervi & draci!

0 comentarii: