Tu?Zdreanta!

joi, 15 octombrie 2009

Da!Zdreanta!
Inteleg ca suferi de menopauza.Toate femeile de varsta ta trec prin faze de genu`...doar ca nu te manifesti prea tare.
De ce ai impresia ca lumea te place? Lumea nu te suporta! Aparentele inseala.Tu ar trebui sa stii chestia asta cel mai bine.Persoanele care iti zambesc frumos te injura cum intorci privirea.Si tu,naivo, ii crezi.
Totusi,poate gresesc cand spun ca esti naiva.Senila ar merge mai bine.Da.Senila.Uiti de la mana pana la gura.Uiti cat de perves poate fi omul.Te credeam inteligenta si puternica.Mi-ai demonstrat contrariul.Esti slaba.Extrem de slaba.Esti cainele care latra si nu musca.Tu ai impresia ca traiesti in basmele cu printi si printese? Te inseli draga mea...esti departe de ele.Imi pare rau sa iti spun eu asta.Eu...care ar trebui sa stiu despre ele de la tine.Tu...tu nu ma inveti nimic.Tu nu stii sa induci valori nimanui.Tu esti o non`valoare ce se pretinde a fi ...priceless.Esti pe departe,printeso...
Un om inteligent nu amenita.Un om inteligent tace si face.Tu...nu mai ai cuvant in fata mea.Nu mai ai omenie.Tu nu mai contezi pe sprijinul meu. Eram printre putinii...stii chestia asta mult prea bine.M-ai pierdut.
Tu chiar nu vezi ca nimeni nu te mai vrea prin preajma? De 3 ani incoace esti mintita de toti...naivo :)) Te joaca astia pe degete dupa bunul lor plac.Mai bine statea frumos pe fundicul tau si nu te aventurai in jungla de asfalt de pe la noi.La tine era comunismul in floare.Faceai ce vroiai fara sa ti se spune sau refuze nimic.
Draga mea....aici joci dupa cum canta altii.Get used to it!

Tu m-ai invatat ceva : Fa-te frate cu dracu pana ce treci podu!

Vezi ce studiincioasa sunt?Am tinut cont de ceea ce m-ati invatat si am pus in practica cu prina ocazie ce mi`a iesit in cale.

Sper ca nu te-ai suparat pe mine,domnisoaro!Pe strada...nu ma saluta.Ma voi face ca nu te cunosc.
Cu cele mai bune ganduri,
Eu

0 comentarii: