(:|

joi, 17 decembrie 2009

Inca mi-e somnn!!
Ieri seara am iesit cu colegutzii la baut :))A fost ceva nou pt noi avand in vedere ca niciodata nu ieseam impreuna, decat la majorate :))
Am baut, am dansat, ne-am distrat, ne-am rupt :))
Din Columbus am migrat in Lord`s, unde chelnerita era o scarba si jumatate.Am dezbatut niste subiecte extrem de "academice" pe acolo =))
Eu si George eram infometati...deci...ne-am indreptat toti spre Seven sa ne luam ceva de mancare.Acolo...ne intalnim cu un barbat ce avea cam fttt mult la bord.Pacat de el...
A inceput sa ne povesteasca toata viata lui, cautand in fast food alcool :))
Tipu are 38 de ani si doi copilasi: un baietel si o fetita.Ne-a si aratat poze cu ei.Omu` era frustrat, pt ca simtea ca putea sa faca mult mai multe in viata asta.Se considera un ratat, si de suparare s-a pus sa bea.A vrut sa ne dea bani, sa ne cumpere mancare, alcool, tot ce vroiam.A avut noroc ca a dat de noi, si nu de altii care l-ar fi lasat fara niciun leu.A vrut sa ne dea pt tigarile care i le-am dat 10 lei, si insista sa nu ii dam inapoi.Daca ii bagam inapoi in buzunarul lui, ii scotea si ii intindea inapoi.
Mi-a dat geaca lui, desi eu mai aveam pe mine geaca lui George.A insistat sa o iau pe umeri.I-am pus banii in geaca lui,ce era pe mine.Am vrut sa il ducem cu taxiul acasa, cu toate ca statea in celalalt capat al orasului.Nu a vrut.Radea.Am vrut sa ii cumpar ceva sa manance.A inceput sa rada, zicand ca eu niciodata nu ii voi putea face lui cinste, pt ca eu sunt femeie, si doar barbatii fac femeilor cinste si numai gunoaiele accepta bani sau orice altceva ce a costat bani din partea femeilor.
Am stat cu el o ora, in frig, incercand sa il convingem sa nu mai bea, si sa mearga acasa la sotie si copii.Ne spunea ca ii iubeste, da acuma nu vrea sa mearga acasa.
Cand deja era prea tarziu si prea frig, ne-am indreptat spre taxiuri.Viorel(asa il chema) spunea ca isi cere scuze daca ne-a obosit sau ne-a suparat cu ceva.Noi il linisteam ca plecam pentru ca e 4 dimineata si pentru ca e extrem de frig.A intrat in parc, si nu l-am mai vazut.
Sper sa aiba sarbatori fericite si sa nu mai aiba momente de depresie in care sa iasa noaptea pe strazi si sa bea.

0 comentarii: