Test

duminică, 13 decembrie 2009

Imi place testele de personalitate...cu toate ca niciodata nu aflu nimic nou despre mine.Intotdeauna cand primesc rezultatele imi spun "stiam chestia asta".
Chiar vorbeam cu psiholoaga de la scoala...careia ii spuneam aceeasi chestie.Ii povesteam de ce nu are rost sa ma duc la orele ei de orientare in cariera.Nu mi-a spus nimic nou din ceea ce stiam eu despre mine.Intrebarea mea era daca e ceva in neregula cu testele respective sau e ceva in neregula cu mine.Mi-a raspuns ca inseamna ca sunt o norocoasa, pt ca ma cunosc foarte bine /:) Nu prea imi vine mie sa cred...dar daca ea spune asa...asa o fi.
Mi-am facut azi un test de personalitate.Uite rezultatu`:

Your personality type: "Energetic Doer"

Friendly, adaptable, action-oriented. 'Doers' who are focused on immediate results. Living in the here-and-now, they're risk-takers who live fast-paced lifestyles. Impatient with long explanations. Extremely loyal to their peers, but not usually respectful of laws and rules if they get in the way of getting things done. Great people skills.

Careers that could fit you include:

Sales representatives, marketers, police, detectives, paramedics, medical technicians, computer technicians, computer technical support, entrepreneurs, comedians, agents, race car drivers, firefighters, military, loan sharks, con men, auditors, carpenters, craft workers, farmers, laborers, service workers, transportation operatives.

http://www.41q.com/index.41q?a=1

0 comentarii: