CeauCinci e pe pl

sâmbătă, 11 aprilie 2009

Da.Adica Hi5`u vietii.
Am contu de ceva ani bunicei...si intram din an in paste sa dau accept la comentarii,cereri de prietenie sau sa mai pun ceva poze.Avem o gramada de poze mai vechi pe care nu cred ca le am salvate pe niciun cd.
Acum vre-o saptamana...intentionez sa intru pe hi5.Hopa!Accesul imi era restrictionat! WTF?!
Nu am bagat de seama...am zis ca mai mult ca sigur au ei o problema.Peste vreo 2 zile imi amintesc din nou de hi5...vroiam sa vad ceva poze de pe un cont.Tot nu merge.Intru pe mail si incerc de acolo.Nimic.Ca sa aflu de la altii ca eu de mult nu mai sunt membra a hi5-ului.
E clar ca e vorba de ceva/cineva de sus.Daca sa zicem..prin absurd...cineva mi-ar sti parola...in cel mai rau caz ar sterge contul...iar eu as putea sa il reactivez.Nu pot face absolut nimic.Ma loghez si imi apare mesaju ca n-am ce cauta la ei.Asta e bataie de joc?!!Chiar isi bat joc de mine? Chestia asta e asa de vreo 2 saptamani.Ca norocul ca eu nu puneam suflet in hi5`u asta.Alte obsedate de hi5 cred ca ar intra in depresie daca ar pati asa ceva :)))

Singura chestie de care imi pare rau e ca am pierdut cateva poze care imi erau chiar dragi.

App...daca a mai patit careva ceva de genu..si si-a rezolvat problema...dati-mi de stire printr-un mail.Ca nu merg comentariile :))
Mie nimic nu-mi merge...nujt cum :)) Oricum...eu sa fiu sanatoasa! :)>-

0 comentarii: