Tarani & Taranci

sâmbătă, 11 aprilie 2009

Stiu ca nu am postat de mult pe nimic pe blog...dar am avut un program destul de incarcat.
M-am apucat si de sala...plus am avut o gramada de chestii de facut pentru scoala.
Sunt franta.
Ieri am fost la un majorat...si mi-a sunat intr-una in cap "Undeva in Balcani".Am adormit fredonand melodia si m-am trezit la fel cum m-am caulcat...adica fredonand-o.
Ar cam trebui sa mananc ceva...ca nu am mancat aproape nimic ieri...numa` am baut...da` efectiv nu am pofta de mancare.

Se stie ca nu suport taranii...nu?Bai fratilor...nu va mai aduceti animalele de curte in Lotus la suc...ca va faceti de tot cacatu!Taranci!Merge omu sa ceara un foc...si taranca nu da!Dapoi normal....la birtu comunal se dau doar chibrituri moca...brichetele sunt scumpe.Si cum sa iroseasca ea gazu` cu tigara mea?Nu mai bine isi va aprinde ea o tigara in plus? Defapt...ce tigari!!! Frunze de nuc invelite in hartie. TARANCILORRRRR!!! FAIN II LA ORAS???

Tarancile nu pot lipsi nici de la majorate! Ar fi o crima...Dumnezeule! Maimutele...frumos aranjate...putzand a drogherie isi fac aparitia.Pacat ca habar n`au pe unde e intrarea.Si trageau ele frate de o usa inchisa...mai sa o scoata din balamale...si ce era mai grav...mai sa isi rupa tocurile. =))) Cum sa nu te caci pe tine de ras ca o vezi pe pitzipoanca cea mai potipongita in ipostaze penibile?! :))

Ce nu suport eu la taranii din Lotus(pe langa faptul ca se trag pe cur pentru un foc) ca nu stiu ca foloseasca nenorocita aia de usa rotativa!!! Bun venit la oras....OAMENI DE LA COADA VACII!! Bai fratee....halouuu...lasa nene usa...ca se invarte singura...NU TREBUIE SA O IMPINGI CA SE BLOCHEAZAA!! De ce draq nu intri pe usa normala...daca cealalta se opreste cand iti vede fata("usa asta se blocheaza cand ma vede")!Saraca usa...o compatimesc.

A! Sa nu le uitam pe pitipoancele ce se caca fara nerusinare si nu fac curat dupa ele.Ai perie...femeie!!!! Foloseste`o.Nu lasa ca o taranca ce esti cacat intins pe buda...ca mi se face rau si-mi trece pisarea.
Ma duc la ieri la baie in Lotus.De pe langa Billy se simtea un miros greu :-&. Credeam ca vine de la baia pentru masculi feroce.Da deundee....de la femele venea un iz de....nici nu vreau sa ma gandesc.Intru in baie.Un cor de trompete ma intampina.Ma abtin sa nu bufnesc in ras + voma.(Singura chestie ce imi starneste voma este mirosu` urat).Inteleg ca omu` mai mananca fasole din cand in cand...da hai sa fim seriosi....chiar asaaa??? N-o crapat buda?Nu m-as mira.Zici ca il chinuia pe careva talentu` de cantat la trompete.Ce trompeta....TROMBON!!
Singura chestie interesanta era sa-i vad fata "cantaretei".Din pacate...cele 4 prietene pe la 35-40 de ani ies deodata din baie(Nu stiu cum de s-au sincronizat asa!) si merg la oglinda sa isi vada muianu satisfacut.Nu m-am prins care era talentata.Am evitat cabinele din care au iesit printesele.

2 comentarii:

RaduJohn spunea...

Am crapat de ras citind blogul tau.

pupi mik spunea...

aaa....in sensu` bun sau in sensu` rau ai crapat de ras?:D