Gata vacanta! :(

marți, 21 aprilie 2009

Cred ca sunt printre putinii care nu-si pun urari de pascut fericit si toate alealalte pe blog.

Asa repede a trecut vacanta asta.Jur.Nu-mi vine sa cred ca e gata.
Oricum...am inceput scoala cu gandul ca vacanta asta a fost foarte ok.Am facut tot ce mi`a trecut prin cap.Fara planificari care nu ajung la bun sfarsit si toate celelalte.
Deja incepe stresul tezelor.Macar scap odata de ele...si gata! Chiul pana nu mai pot; mers la piscina; mers la gratare....numai la scoala sau acasa sa nu stau.

Va dati seama ca pana la vacanta mare nu mai e mult??:X:X Can`t wait. Abia astept sa merg la mare.Buei...daca sunteti doritori sa veniti la Costinesti pe la sfarsitul lui iulie...inceputul lui august pe o perioada de 10-14 zile....dati-mi de stire.

Asa chef aveam azi de piscina..dar pana la urma am zis ca merg maine.Din pacate nu cred ca merg maine pt ca nu va fi vreme ok.Azi era perfect.Cer senin.Caldura.Nici macar ochii nu trebuia sa mi`i inchid ca ma vedeam deja stand pe sezlong la soare.Ce sa iti doresti mai mult? Ah..un cocktail langa tine :X Lux

Vreau sa se termine odata scoala!!! Vremea asta nu`i de stat la scoala.Nu am rabdare.

Melodia asta e in spiritul meu de azi :>:> :X:X:X:X