Leapsa

marți, 14 aprilie 2009

am in playlist`ul de la winamp 70 de melodii...deci voi alege dintre alea...pentru ca nu am chef sa caut in tot computerul.


5 melodii straine ce merita ascultate:
1)Kanye West-Heartless
2)The Game ft. Lil Wayne- My life
3)Jadyn Maria ft Flo Rida- Villain
4)Matt Pokora-Climax
5)Jason Mraz-I`m yours


5 melodii romanesti ce merita ascultate:
1)Emil Lassaria-Balada
2)Guess Who-Flori ilegale
3)Suie Paparude-Pentru inimi
4)Vita de vie- Praf de stele
5)Dj Sava ft Connect-R - The Reason

5 carti ce merita citite:
1)Radu Paraschivescu-Ghidul Nesimtitului
2)J.D.Salinger-De veghe in lanul de secara
3)Margaret Mazzantini-Nu te misca
4)John Kennedy Toole-Conjuratia Imbecililor
5)Beniamino Faoro & Ion Marginean - Romanul si felul lui de a fi

5 filme ce merita vazute:
1)If Only
2)The Notebook
3)The lake house
4)August Rush
5)Keith

5 piese de teatru:
1)Descult in parc
2)Maitreyi
3)Mantaua
4)Comedie de intuneric
5)Gaitele

5 persoane admirabile:
1,2) Parintii- pt ca ma iubesc neconditionat si ar face absolut orice sa imi fie mie bine oricat de urat m-as comporta cu ei
3,4) Bunicii- pentru tot ce m-au invatat si toate ce le-am invatat stand pe langa ei
5) Kanye West- nujt de unde poate scoate melodiile...da` le ador :X

Daca am primit-o si eu...ar fi frumos sa o dau , la randul meu, mai departe la Dondonel si Ank

0 comentarii: