Vremea vietii! x-(

miercuri, 22 aprilie 2009

De ce? De ce trebuie sa fie o vreme asa aiurea? Adica tuna.Si cand tuna de obicei urmeaza sa ploua.Azi aveam chef de piscina.Nu am mai mers pt ca am vazut pe net ca azi va fi noros & e foarte posibil sa ploua. In schimb am fost la sala...si am stat si la sauna.Era perfect :x...pana am auzit picaturile de ploaie.Chestia asta m-a furat relaxarea.Ma asteptam sa toarne cu apa pe cand ies afara.Era doar putin umed cum picurase cu cateva minute inainte.

Ma uit pe geam....si afara e o lumina portocalie.Imi da impresia de "furtuna de vara".De obieci asa arata vara cand se apropie/termina o furtuna.
As face o poza.Ar iesi foarte artistica.Norii sunt...perfecti pentru o furtuna.Grio-fumurio-albastro-portocalii si densi.Ploua.Doar daca te uiti atent vezi ca afara ploua deoarece picaturile de ploaie sunt extrem de mici si extrem de desi.Cu toate astea...fac bulbuci.As iesi sa stau in ploaie..dar nu vreau sa racesc.Iubesc ploile de vara...nici nu se compara cu ploile obisnuite.Si mirosul de praf umed.Imi aduce aminte de vara...probabil de aceea imi place cum miroase.E atat de perfect afara.Am iesit totusi sa incerc sa fac ceva poze.Nu sunt eu nu stiu cat de talentata la facut poze...dar sunt momente in care ies chiar ok.Desigur taranii infecti din caminul de langa se uitau la mine ca la felul 13.Care e problema ta ca eu fac poze?Huh?!

M-am enervat si am inchis geamu`.Printre blocuri un cuplu sta sub umbrela si se uita cum ploua :X Cat de dragut.
Ok..nu mai e dragut.In cateva minute gata? Nu mai e cerul portocaliu.E doar gri`albastrui..iar norii au devenit fumurii.S-a dus soarele :(...nu`mi mai place. Taranii barfitori au alungat soarele ce dadea un pic de culoare cerului ;( Shame on you!!

0 comentarii: