1 Mai...rupt ca mine

luni, 4 mai 2009

Asta a fost un weekend super prelungit.De joi seara pana sambata dimineata am fost in Pestis.A fost fain.Am venit acasa cu buza sparta...degetul accidentat si cu cateva zgarieturi...in rest ok :))
Seara maju` lui Teo (La Multi Ani Teo!! :*) unde ma chinuiam sa nu imi pice ochii in gura de somn si oboseala.
Chiar m-am gandit ca ar fi ceva interesant sa scoatem o melodie ...cu refrenu de la Puia (BEM BEM ...cat mai putem, BEM, toti banii ii BEM...ce ne mai place sa BEM) si ca semn de punctuatie am putea sa folosim "VA OMOR"`ul lui Arges. Chestiile astea chiar sunau bine la majorat pe negativ de house :))....va dati seama ce lovitura am da.Mai ceva ca manelistii :D:D:))=))))

Revenind....nici acum nu mi`am revenit complet.Desi ieri la 10 jumate m-am pus la somn...degeaba...azi dimineata simteam ca nu am dormit aproape deloc.
De la maj am venit acasa pe la ora 2 si pana duminica la ora 1 jumate...somn! S-au speriat ai mei ca am patit ceva.

Cred ca ma pun sa numar cate zile de scoala mai sunt pana la vacanta...brb!

1 comentarii:

emanuel spunea...

frumos.... ai avut un 1 mai,distractiv :))