YOAH!

miercuri, 20 mai 2009

Stiu ca au trecut zile bune de cand nu am dat pe blog...dar am avut niste zile destul de pline.A venit caldura...e un motiv destul de bun...nu? :D :D

Teze, fite, figuri, impresii, piscina, plimbari, iesiri, majorate, chefuri etc.

Azi ma trezesc cu o scrioare in posta si raman putin mai mult surprinsa("scrisoare?? cine imi trimite scrisoare? mie?? imposibil")...darr...cand ma uit la expeditor...inteleg care e problema. Biblioteca imi trimite scrisori. De ce draq am facut? Ce aveti sa imi transmiteti? Si ma pun sa o deschid. Desigur ca am uitat sa inapoiez o carte.Azi de fac exact 2 luni de cand trebuia sa o duc. No fuck!? Nu aveti ce face?! Fix 2 luni...fara o zi in plus sau in minus. Stiu ca nu e frumos sa uiti sa restitui ceva imprumutat....dar nu ma asteptam sa fie chiar asa disperati. Cand o gasesc le-o duc inapoi :)) promit :D

De cateva zile incoace nu stiu cand sa ma bag la umbra si cand sa ies la soare.Dimineata de stai la soare...e perfect. Pe la ora 10-11....tanjesti chiar si dupa cea mai mica pata de umbra.Macar vine vara

Deja imi ies pe ochi, urechi, si alte orificii intrebarile legate de mare.Nu exista zi in care sa nu fiu intrebata ceva detaliu. Fratilor....certe sunt doar 2 lucruri:
1) mergem orice ar fi
2) dati-mi odata avansu ala nenorocit...ca sa il pot suna pe omu` lui D-zo la care o sa stam.Adica nu stam la el...ci pe proprietatea lui.Intelegeti voi.

Am auzit ca vine in weekend vor fi temperaturi de pana la 33 de grade.Clar...ma gasiti la piscina. N-am de gand sa stau pe caldura asta in haine pe ceva terasa.Ar fi preeea groaznic.Si nici nu voi sta in casa in weekend pana seara cand se mai lasa cat de cat racoarea.

0 comentarii: