7UP ICE :X:X

marți, 19 mai 2009

Mai stiti ce in voga si ce bun era editia limitata de 7UP ICE? Muream acum vreo 4 ani dupa sucu ala. Tin si acum minte.Eram la mare....deja ai mei stiau ca trebuie sa imi comande hamsii + 7up ice.
Sucu ala era racoritor chiar daca era clad. Mi-e dorrr :((
Bine ca a revenit fanta Shokata. Nu mi-a placut niciodata. Am primit "din partea firmei" o Shokata.Speram din tot sufletu` sa aiba gust acceptabil din moment ce acum are si lamaie (nu mai stiu daca mai demult avea sau nu...stiu doar ca nu-mi placea).Urasc sucu de soc.Hai sa fim seriosi...cui ii place sucu de soc...isi face acasa. Dar eu cum sa-mi fac 7up Ice? :((

Cred ca le voi trimite un mail...sa mai produca. Ma pun imediat sa caut pe e-bay 7UP ICE.Poate gasesc si imi comand.

4 comentarii:

Unknown spunea...

idee buna :)))
iei 7up ice expirat de pe ebay
sau incearca varianta: 7up + ice ... intelegi tu la ce ma refer :))) poate functioneaza :))

Anonim spunea...

bah..=))))din partea casei cika..mda..:D

pupi mik spunea...

am spus "din partea firmei"...
chiar asa a si fost din moment ce l-am primit de la cineva care lucreaza la coca cola si nu am platit nimic pe el. d`oh!!!

Anonim spunea...

as incerca 7up si IceTea Green Mint. poate merge :D