A venit ploaia :>

sâmbătă, 23 mai 2009

Cu toate ca imi place vara (cand nu e exagerat de cald) azi am fost foarte fericita cand am vazut ca vine ploaia.Imi plac ploile de vara...sunt perfecte.Racoritoare, scurte, cu bulbuci :D
Am facut un dus pana sa ajung din Mc pana la taxiu :D E bun :P

Anul acesta vad ca cei din Terasa Park au planuri mari :)) Au adus trupa de cantatrici care canta frumos ;;) melodii vechi...placute auzului.Am remarcat ca mai nou populatia din Lord`s s-a mutat pe Terasa Prak.
Anu` trecut pe la orele astea nu era aproape nimeni pe acolo.Azi..full. I-am vazut si pe actorii de la Teatru de Stat....au iesit si ei la o bere :D

Tot azi m-am uitat la Confessions of a Shopaholic.Ma asteptam sa fie ...altfel. Nu e nu stiu ce de capu` lui...dar ca un film de plictiseala merge.

In schimb am vazut saptamanile trecut Slumdog Millionaire....despre care auzisem doar chestii gen "e ft naspa","nasol".Wrong! Mie mi-a placut foarte mult.E clar unul dintre filmele de pe lista mea de "Must see" (chiar daca nu am asa ceva.Poate ar fi cazul sa imi fac)

Maine cu putin noroc de vreme insorita si prieteni disponibili ma duc in Felix. N-am fost de saptamana trecuta la piscina...si mi-e dor :)) Vine vara...ce mama naibii...trebuie sa ma antrenez pentru mare :X:X

1 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Aeroni negativi au efecte binefacatoare asupra organismului