The countdown :X

miercuri, 20 mai 2009

Nu-mi vine sa cred ca se termina imediat clasa a 11-a (pt mine)
Mai avem 3 sapt de scoala.Defapt 2...ca ultima nu se pune :D :X
Vine vacanta.
As vrea sa lucrez vacanta asta..dar nu vor ai mei sa ma lase.Ei spun ca voi lucra destul toata viata pana ma voi satura.Acum trebuie sa invat. Deci(stiu ca nu e academic sa incep cu deci >:) ) munca mea vacanta asta vor fi variantele de mate.Pregatirea asta pt bac...ma bantuieste de pe acuma :(
Macar de mi-ar da cineva bani ca stau sa fac variante la mate :))

Nici nu stiu ce sa fac de 1 iunie. Nu am niciun program.In schimb ai mei au.
Mama are intalnirea de 25 de ani de la terminarea liceului(asta se va petrece in Satu-Mare).Normal ca merge.Tata...merge si el...sa faca pe titularu pe acolo...ca asa trebuie sa fie.
Si normal ca mama vrea sa ma duca cu ea...sa-mi mai vad si eu orasu natal...nu ca i-as duce prea tare doru.Eram prea mica sa imi fie dor de el acum. La inceput pot sa zic ca m-a incantat ideea avand in vedere ca planuri mai bune nu am. Tot gasesc eu pe careva pe acolo care sa-mi arate orasu...sa stau si eu in Satu-Mare la un suc..pe o terasa.Sa vad si eu cum arata pe acolo cluburile.

Si vine faza nr 2: de 1 iunie as putea sa merg sa stau cu ceva copilasi in ceva parc de distractii ce va poposi in Oradea cu ocazia Zilei odraslei.Asta contra cost impreuna cu Nasty si Sime. Ma tenteaza mult.Foarte mult
Dar...daca in Satu-Mare ma voi plictisi ...si imi va parea rau ca nu am ramas in oras. Si daca raman in oras si imi va parea rau ca mi-am petrecut timplu cu urlete si tipete de copii cand puteam sa ma distrez.Nu intelegeti gresit..chiar imi plac copilasii...doar ca nu ii suport pe cei prost educati care urla.

Ma mai gandesc.Am timp.... :D cred

1 comentarii:

pupi mik spunea...

cand lasati un comentariu...asigurati-va ca va semnati...in special cand folositi adresari mai...neacademice