Dor :(

duminică, 8 noiembrie 2009

Am dat zilele trecute de albumul foto din clasa a 8-a.Mi-e dor de fostii colegi.Cu unii am pastrat legatura, cu altii nu.Cert e ca ne salutam cand ne vedem pe strada.Din pacate, in ultima vreme, nici macar din intamplare nu ne mai intalnim.Ne-am vazut prin vara la un suc...la o tentativa de reuniune a clasei.E clar ca niciodata nu ii vom putea strange pe toti...dar ma bucur ca ne-am strans in jur de 15.A fost dragut.
Mi-e dor de...
momentele in care ne jucam cu baloanele umplute cu apa prin clasa.cu toate ca a iesit urat cand a vazut doamna diriginta :))
orele de biologie unde puteam sa invat cat de mult vroiam, ca nu luam nota mai mare de 7a, pentru simplul fapt ca nu ma avea la suflet
orele de engleza unde imi dadea dira cate un 4 cu fiecare ocazie pe care o avea
orele de romana unda faceam schimb de locuri cu colga de banca, in timpul testelor.Ne imparteam de dinainte comentariile pe care le aveam de invatat,iar in timpul testelor, in caz de nevoie, faceam schimb de locuri
bataile cu zapada din curtea scolii.nu conta ca raceam! traiam momentul respectiv cat de mult puteam.
peretele vopsit de noi.Am muncit la el toti si a iesit super tare!
orele in care copiam fara jena cu caietul deschis pe banca,multumita colegului din fata mea de care nu se vedea caietu ( nu ma vedeam nici eu, ce sa mai spun de caiet :)) )
toate prostiile si copilariile pe care le faceam in momentele alea.e clar ca nu se vor mai repeta!

Anul asta vreau sa merg NEAPARAT in vizita la scoala generala.Vreau sa revad clasa, peretele, geamurile ce se spargeau din saptamana in saptamana,parchetul umflat de apa ce plutea in clasa cand ne bateam cu baloane cu apa,etc.
Mi-a trezit o gramada de amintiti placute rasfoirea albumului, dar sunt mult prea multe de spus in putinele astea randuri.

0 comentarii: