Mama masii de recunostinta!

miercuri, 18 noiembrie 2009

Nu suport oamenii care n`au recunostinta pentru ceea ce faci pentru ei.
Adica stam la scoala inclusiv sambata si duminica...si nimeni nu apreciaza chestia asta! Da ce mama naibii?! O fac pentru mine?! O facem pentru noi?!
Am avea o gramada de alte chestii muuult mai bune de facut.Dar suntem oameni ce ne pretindem seriosi...si e normal sa face o treaba serioasa.Pentru asta avem nevoie de timp.Iar unii...nici macar nu tin cont de chestia asta.
Ma simt pe vremea raposatului Ceasca`.Numai atunci se intamplau chestii de genu.
Din moment ce spui "ma bazez pe tine"...inseamna ca lasi totul in seama acelei persoane pentru ca ai incredere in ea.Inseamna ca persoana respectiva se va ocupa de tot...iar tu vei vedea rezultatul final..care poate sa te satisfaca...sau nu.Atunci de ce mama dracului nu ma lasi sa fac lucurile asa cum stiu eu...si de abia dupaia sa imi dai in cap daca o dau in bara sau sa ma pupi in frunte daca iese bine?!
Sunt extrem de nervoasa in momentul asta.Azi a fost o zi oficial fututa.Prea multe chestii s-au adunat care sa imi rapuna moralul.Eh!Dar nu`i nimic!Sunt fata descurcareata si o scot eu cumva la lumina!

Vreau sa se termine totuuuuu!! Repedeee!!!

0 comentarii: