I wish I could....

marți, 17 noiembrie 2009

Numeste-ma demon daca ai varsat o lacrima din cauza mea!Inca mai visez cu ochii deschisi si vreau sa ne fie bine.Din pacate, simt ca nu te mai pot tine legat de mine.Si te-nteleg.Cel putin...incerc.Nu poti tine langa tine ceva ce nu vrea sa stea,sau ce nu-ti apartine.
Stiu ca te-ai saturat s-auzi mereu "imi pare rau n`am sa mai fac".Au fost prea multe,sunt constienta de chestia asta.You can put the blame on me this time.
Dar asta sunt si probabil asa o sa fiu si peste ani,dupa cum ai spus-o chiar tu.Schimbarea va veni de la sine,pentru ca tine de maturizare.Da...sunt o imatura ce are momente in care gandeste putin peste varsta ei.Mi-e frica de faptu ca va fi...mult prea tarziu cand voi deveni ceea ce vrei tu...ceea ce ai vazut tu la inceput in mine.
Mai stii tot ce ne-a legat in momentele alea cand simteam ca nimic nu poate merge rau?Ce simplu parea totul la inceput.M-ai invatat sa am incredere in mine.Tu de ce nu mai ai?Stiu ca toate chestiile prin care am trecut te-au facut sa iti pierzi din avant, din aripi.
De ce destinul a decis sa ne-ntalnim si apoi, ne-a ucis fiecare vis facandu-ne sa suferim?!
Nu voi uita niciodata cuvintele ce imi faceau inima sa mi se opreasca in loc si imi dadeau fluturi in stomac.Ti-am jurat ceva...si ma voi tine de juramant!Indiferent ce vom vorbi in urmatoarele 10 min.....ce ti-am jurat ramane valabil!

0 comentarii: