Romania, gen...

luni, 16 noiembrie 2009

Azi am fost la prima ora la engleza pentru ca trebuia sa imi dau si eu testul pe care trebuia sa il dau acum vreo 2 saptamani. Pana sa ne aduca subiectele din sala profesorala...ne-am amintit de emisiunea de pe Mtv "Romania,gen...". In mod normal, dupa cum ne sta in fire, ne-am pus sa fredonam melodiile ce ne-au marcat intr-o oarecare masura copilaria :))

Oricum, chestia asta mie mi se intampla des(faptul ca ma apuca mania melodiilor vechi).In vara eram cu niste prieteni in masina...si tring tring! Idee! Raul avea telefon melodii extrem de vechi...gen ...colectia anilor `90-`00 :)).Si faceam concurs.Cineva punea o melodie, iar ceilalti trebuiau sa ghiceasca interpretul si melodia.E mai greu decat pare :)) e a dracu` de stresant cand stii melodia, stii versurile dar nu-ti amintesti cum se numeste sau cine o canta.Am ras bine seara aia :D :))

Vineri seara ne-am strans cativa si am mers pana la Ciuperca.Vali are un cd`u cu muzica veche pe care ne-am pus sa il ascultam si "sa-l cantam" inclusiv cand am ajuns la Ciuperca si degeram toti de frig in varful dealului.Neesential :))
Am cuprins in repertoriu tot felul de melodii....incepand cu "Goanga" si terminand cu "Eram doi copii ce aveau...o portocalaaaa....".

Zilele astea am avut mult de lucru cu balul si de oboseala incepeam sa cantam ce ne apuca.Desigur...nu a lipsit Fara Zahar :))

Azi, la mate, Mala nu se putea abtine si canta.In drum spre casa imi canta melodiile de la Fara Zahar pe care le stia pederost :)))
Ajung acasa si imi da Sime linku` de la o melodie de-a celor de la Fara Zahar.

Ce se intampla oameni buni? O luam toti razna? :))))
Sfarsit de saptamana
Nebunii se aduna
Si pleaca toti
Cu mine in fruntea lor

N-am mai trecut -acasa
Dar noua nu ne pasa de nimic
Suntem un pic:

na na na na
Suntem razna
Petrecem de nebuni
De vineri pana luni
Nu nu nu nu
Nu ne pasa
Cat urla muzica
De-aici nu vom pleca (in amintirea zilelor apuse ;x )

0 comentarii: