e de`ajuns sa`mi amintesc cum era in anii de liceu...

duminică, 8 noiembrie 2009

Deja incep sa ma gandesc cat de naspa va fi fara colegii mei.Ma ingrozeste gandul ca mai avem de petrecut impreuna inca un semestru si un pic.E prea frumoasa viata din liceu.Imi va fi extrem de dor de ea! :-<
Nu vreau sa se termine clasa a 12a! Vreau sa opresc timpul in loc exact acum!
Nu vreau sa se scurga timpul printre limbile ceasului ce nu spun nimic.
Nu vreau sa se scurga vremea printre zilele calendarului ce se repeta, dar nu sunt niciodata la fel.
Nu vreau sa se termine clipele in care stam la cafea dimineata in loc sa mergem la ore, ori momentele in care inventam texte puerile pe care nici noi nu le credem pentru a scapa de la ora.
Nu vreau sa treaca pauzele cu tigari fumate pe jumatate pentru ca vine ceva profesor in razie pe la chios.
Nu vreau sa se termine clipele in care infundam toaleta cu chistoace de tigari,cum nu`mi doresc nici sa se duca emotiile pe care le ai inainte de un extemporal unde nu stii nimic,cu toate ca ar trebui sa stii destule pentru a nu ramane pe vara.
Nu vreau sa se termine orele de istorie la care nu ma duc niciodata.
Nu vreau sa nu mai pot dormi cu capul pe caiet in orele in care imi pica ochii in gura de somn datorita noptii nedormite de dinainte.
Nu vreau sa se sfarseasca toate planurile de evadare din scoala pe care ni le facem cand simtim ca turbam daca mai stam o ora.
Nu vreau sa se termina momentele in care radem ca niste apucati datorita oboselii si nechefului de ore.
Nu vreau sa isi gaseasca sfarsitul o gramada de chestii,ce mi-ar lua ore intregi sa le scriu, si chiar si asa nu le-as putea scrie pe toate.




stiu un loc in care pot sa visez oricat mi`ar fi de greu...mi`e de`ajuns sa`mi amintesc...cum era in anii de liceu! :x

0 comentarii: