Riscul meseriei :))

marți, 10 noiembrie 2009

Era sa mor azi.Pe bune.Era sa imi pice ceva de fier in cap :))

Sa o luam cu inceputul.Nu am stat azi la ora de romana.Am preferat sa merg in Venetia cu Vlad.Normal ca Cipri, portarul, cu toate ca ne stie de 3 ani jumate se trage pe fese.Nu ne lasa sa iesim in pauze sub pretextul ca "ne vad camerele" ori ca "daca va las pe voi trebuie sa ii las pe toti".
Noroc cu Mihnea ce ne spune ca intrarea elevilor e deschisa.(De precizat este faptul ca intrarea elevilor nu e functionala pentru ca se fac reparatii in zona aia si nu prea poti trece de schele).Vlad se sperie putin cand vede schelele,dar eu, maaaare curajoasa o iau in fata.Trecem pe langa muncitorii care se uitau la noi ca la felul 13...nestiind de unde mama naibii am aparut si noi printre schele :)).
Normal, fericiti amandoi ca am evadat din Bastilia ne indreptam spre Venetia.Dintr-o data aud un taranesc "GRIJIII!" si ma trezesc cu ceva bucata de fier peste umar.Am ramas socata timp de cateva secunde,dupa care am plecat de acolo cat de repede am putut, pana nu`mi pica toata cladirea in cap.
Important e ca am iesit din scoala :))

0 comentarii: