Am fost idle pentru cateva zile :))

vineri, 13 februarie 2009

N-am mai dat de cateva zile pe aici.Am fost obosita...si ...toate alea.Numa de net nu aveam chef.Deschideam compu` si ma puneam in pat...la film sau tv.
Intre timp s-au intamplat chestii interesante :)))) funny.
Au aparut niste bilete clandestine prin clasa.Biletelele criticau toata clasa.Nu se stie cine le-a lasat, dar exista anumite presupuneri.Nu se stie nimic concret.Oricum...eu nu-mi bat capul :))) am privit-o ca pe o gluma putin mai proasta.Cineva avea ceva de zis si nu a indraznit sa o zica personal.Fiercare are dreptul la o parere personala.

A venit zapada...iar :D:D. Singura chestie naspa e ca te uzi in ultimul hal cand iesi afara.In rest e foarte frumos.De dimineatza, cand mergeam la scoala am trecut pe langa parcul 1 Decembrie.Asa frumos era totul...mi-a parut rau ca nu aveam aparatul foto la mine.Totul era imbracat in alb.Era...mirific :X

Cred ca ma duc la bal.Nu ca mi-ar placea mie in mod deosebit la bal....dar ceva mai bun de facut nu gasesc ;))
Ne vedem pe acolo daca mai veniti careva.

0 comentarii: