Imi schimb id`u

marți, 3 februarie 2009

Ca sa nu mai intrebe toata lumea de ce imi schimb idu, daca e aproape la fel:
Well...am peste 600 de looserz cu care nu vb niciodata...ssi ii tin degeaba in lista.Nu mi se schimba statusu pentru ca sunt prea multi...si yahoo`ul e suprasolicitat.Mi-a luat mult pana sa-mi dau seama ca defapt e de la nr mare de oameni online.Mereu dadeam vina pe net si pe calculator.Messu` saracu il instalam de o gramada de ori....la mine nu mergea statusu....la altii care intrau de pe compu meu mergea.
Deci (ca asa-mi place mie sa incep) am decis sa imi fac id nou.Nu il dau decat prietenilor apropiati sau oamenilor cu care imi face placere sa vorbesc din cand in cand.
Daca vrea careva id`u meu nou...cereti-l cat timp mai intru pe cel vechi.Adica cateva zile.Daca nu ti-l dau inseamna ca nu-l meriti.
Gata...plec ca intraziu iar...like always :D:D
Bbye :D:*

0 comentarii: