Pitzi talk in ora de chimie :))

marți, 17 februarie 2009

- Cf Hormonica?
- Bine...imi numar neuronii :D U cf Anestezie?
- Si eu foarte bine.Numar o bila.
- Ce blonda esti! =)) Mai ai de numarat?Suna-ma cand esti gata :P :X:X:X:X:*:*:*:*
- Ok. Iti dau un mail :) Mai am un pic.Am trecut de jumatate.
- Tare! Eu mor de somn pentru ca toata noaptea am numarat stelele.Am ajuns la 13 mld. 731 ;;) La noapte le numar pe celelalte pe care nu am apucat.
- Vezi sa nu le pierzi randu.
- Mi-am facut semn pe geam sa nu uit unde am ramas.
- Eu odata mi-am facut poza pe telefon.Am fost mai smechera.
- OOOOO fata!!! Si acuma imi spui?:((
- Pai fata!Faci poza!Si seara urmatoare te uti la poza si te uiti la cer sa stii unde ai ramas.....La mintea cocosului!
- Pai fata!! Eu nu am minte de cocos.Eu am minte de gaina.Tu esti baiat sa ai minte de cocos?Dooooaaaammmneee fatthaa!!
- Nu fata! Nu intelegi nimic!Esti varza! Noua ne place cocoselul..nu gaina! Doamne fata...
- Eu stiu doar o chestie ce sa ne placa la amandoua! P*la! =)) ce cocosel visezi?Ti-e foame? Vrei pui rotisat?
- Fataaaa! Stiu ca aia-i p*la.Asa se zice mai frumos....Fata noi nu suntem bagaboante...Vorbim frumos.
- Aaaa...bine fata.Desi barbatii din Banbu asa vorbesc tot timpul.Intreaba "vrei p*la pentru 100 de Absolut?". Ei este prosti! :)) Cred ca nu-mi plac amandoo?Si daca mi-ar da numai p*la as fi multumita.
- Fata! Nu fi proasta!Arata ca ai ceva in cap fataa!Nu te vinde pe 100.Fara 200 nu iei cocoselul....Da fata?Nu face de ras ONS-ul.
- Bine fata! Vineri mergem in Banbu?Sa stiu daca scot banii de pe ultimele 3 luni de alocatie...sa avem pentru taxi.
- Da fata...scoate numa pe inca o luna...sa vii sa ma iei si pe mine cu taxiu.In plus sa avem si de venit inapoi.
- Da gasim un nenea dela...Pimp care sa ne duca.De ce pe toti nenea aia ii cheama asa? Ce coincidenta.Poate sunt frati si ala e numele de familie ;;)
- Cred si eu fata.Altfel nu inteleg de ce la toti li se zice asa. Atunci fata gasim un nenea ca eu nu mai am alocatie.Mi-am scos-o si mi-am luat egari animal print si cordeluta de-aia cu trandafir roz ;;)
- Of fata!!Numai la trandafiri iti sta capul! Eu mi-am luat cu insecte.Cu fluture.Ala e in trend.
- Fataaaa nu ma innebuniii!!Am dat milionu` pe trandafir.Are si jvarovschi fata..Cum sa nu fie bun?Fata te mananc daca nu se uita masculii din Banbu la mine.
- Dapoi fata....nu te uiti pe Eufoforia?Acolo zicea ca fluturele ii cel mai tare...n-ai vazut ca au tot timpul un fluture in coltul ecranului?De-aia!!! Ca e la moda!


Si gata...ca s-a sunat.
Asta e o posibila discutie intre doua pitzipoance de Ban`bu :D

0 comentarii: