Noi de ce nu ne-am pus-o pana acum?

miercuri, 4 februarie 2009

Da.Ma plictiseam :))
Rau
Si am zis sa le fac si eu faza unor persoana din lista mea :D:D >:)>:)

Pupi Mik: noi doi de ce nu ne`am pus`o pana acuma?
hed alex: ca nam avut ocazia ?
hed alex:


Pupi Mik: noi doi de ce nu ne`am pus`o pana acuma?
Mutiu Cristian: cee?
Pupi Mik: pai...de ce?
Mutiu Cristian: moni tu esti ?
Mutiu Cristian:
Pupi Mik: da
Mutiu Cristian: sau nu
Pupi Mik: jur
Pupi Mik: da`mi un motiv
Pupi Mik: plauzilil
Mutiu Cristian: da ce motiv?
Mutiu Cristian: ai vrut asta candva?
Mutiu Cristian: eu nu cred ca esti tu
Mutiu Cristian:
Mutiu Cristian: la pc
Mutiu Cristian:
Pupi Mik: eu sunt mey
Mutiu Cristian: ma suni ?
Pupi Mik: da



Pupi Mik: noi doi de ce nu ne`am pus`o pana acuma?
Andreiiiiiii: )
Pupi Mik: pe bune...
Andreiiiiiii: nu comentez
Pupi Mik: hai acuma...trebuie sa ai un motiv
Pupi Mik: ??
Andreiiiiiii: nu am..


Pupi Mik: noi doi de ce nu ne`am pus`o pana acuma?
kalu.tzu: uite de'aia
kalu.tzu:
Pupi Mik: de ce?
kalu.tzu: na ca stiu


Pupi Mik: noi de ce nu ne`am pus`o pana acuma?
sebi din italia:
sebi din italia: )
sebi din italia: ce plm te apuca
Pupi Mik: pe bune...de ce?
sebi din italia: k nu vrem
sebi din italia:
sebi din italia: si k tu nu esti moni
Pupi Mik: cum sa nu fiu moni?)
Pupi Mik: pe bune..da-mi un motiv plauzibil
sebi din italia:
sebi din italia: pt ca nu am avut nici unu intentia
sebi din italia:



Pupi Mik: noi doi de ce nu ne-am pus-o pana acum?
Da Durty Godfather Emil: ))))
Da Durty Godfather Emil: huh ?
Pupi Mik: pe bune
Pupi Mik: da`mi un motiv plauzibil
Da Durty Godfather Emil: de ce tre sa ne`o punem ?
Pupi Mik: de ce nu?
Da Durty Godfather Emil: )
Da Durty Godfather Emil: dar de ce da ?
Pupi Mik: pai...tu de ce nu ai vrea?
Da Durty Godfather Emil: mony mama
Da Durty Godfather Emil: de fapt stiu ca nu esti tu
Da Durty Godfather Emil:
Pupi Mik: jur ca is eu
Pupi Mik: pe bune
Da Durty Godfather Emil: sunt sigur
Da Durty Godfather Emil:
Pupi Mik: intreaba`ma ce vrei din copilarie
Pupi Mik: din scoala
Pupi Mik: sa vezi ca sunt eu
Da Durty Godfather Emil: ))
Pupi Mik: de ce nu ne`am pus`o?
Pupi Mik: un motiv cauta
Pupi Mik: si`mi ajunge
Da Durty Godfather Emil: trebuie sa ne`o punem ?
Da Durty Godfather Emil: nu e bine asa ?
Pupi Mik: nu intoarce intrebarea
Pupi Mik: u spune`mi de ce nu neam pus`o
Pupi Mik: ce motiv exista pt care sa nu ne`o punem
Da Durty Godfather Emil: stai
Da Durty Godfather Emil: ca probabil e ceva la mijloc
Da Durty Godfather Emil:
Da Durty Godfather Emil: ca sa ne`o punem ?
Pupi Mik: nu e nimic la mijloc
Da Durty Godfather Emil: mony mama
Da Durty Godfather Emil: mami...
Da Durty Godfather Emil: tu ai chef de glume ?
Pupi Mik: nu
Pupi Mik: vreau raspuns sincer
Da Durty Godfather Emil: pentru ca nu e nevoie
Da Durty Godfather Emil: sa ne`o punem




pupi mik :*: noi doi de ce nu ne`am pus`o pana acuma?
tomi :P Tomi!:
tomi :P Tomi!: si tu incepi
pupi mik :*: da
tomi :P Tomi!:
tomi :P Tomi!: ne`o punem daca vrei
pupi mik :*: )))



pupi mik :*: noi doi de ce nu ne`am pus`o pana acuma?
soso sosolino: ??
soso sosolino:
soso sosolino: ma faci sa rad
soso sosolino: cine esti?
pupi mik :*: pe bune
soso sosolino: totusi cine esti?
pupi mik :*: cine sa fiu...moni...pupi mik
pupi mik :*: mnoa...imi raspunzi?
pupi mik :*: sau te`ai intimidat?
soso sosolino: nu m-am intimidat
soso sosolino: dar nici macar nu stiu cine esti
soso sosolino:
pupi mik :*: )
pupi mik :*: http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=494301
soso sosolino: zimi si mie cine esti
pupi mik :*: intra..si o sa iti dai seama
pupi mik :*: )
soso sosolino: trm poze
soso sosolino: ca nu apare
soso sosolino:
pupi mik :*: nu pozeee
pupi mik :*: citeste
pupi mik :*: primu post
pupi mik :*: era o gluma
pupi mik :*: daca nu te`ai prins



pupi mik :*: noi doi ce de nu ne`am pus`o pana acuma?
yusuke uramesi: lolz
yusuke uramesi:
yusuke uramesi: ce intr e asta
pupi mik :*: intrebare
pupi mik :*: da`mi un motiv
pupi mik :*: sa stiu
yusuke uramesi: dar ce te-a apucat
yusuke uramesi:
pupi mik :*: nimik
pupi mik :*: is doar curioasa
pupi mik :*: sa stiu
yusuke uramesi: pai nush
yusuke uramesi: lolz
pupi mik :*: asa usor te intimidezi?
pupi mik :*: da`mi un motiv
pupi mik :*: orice motiv
yusuke uramesi: nu m-am intimidat
yusuke uramesi: lolz
yusuke uramesi: ai luat cumva droguri
yusuke uramesi:
yusuke uramesi: nush poate esti prea fitzoasa
pupi mik :*: http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=494301
pupi mik :*:
pupi mik :*: acuma razi si u umpik
yusuke uramesi: doh ce prostie
yusuke uramesi:
pupi mik :*:
pupi mik :*: mnoa...cand te plictisesti
pupi mik :*: fa`i si u la care
pupi mik :*: asa deci...is fitzoasaa??)
pupi mik :*: bineee
yusuke uramesi:
yusuke uramesi: trebuia sa zic ceva
yusuke uramesi:
yusuke uramesi: am crezut ca ai mancat ceva stricat



pupi mik :*: noi doi de ce nu ne`am pus`o pana acuma?
moisi marian: care plm esti pe idu lui moni?
pupi mik :*: is moni
pupi mik :*: pe bune
pupi mik :*: da is curioasa
pupi mik :*: da`mi un motiv
moisi marian: ba nus cine plm esti da ar fi bine sa iesi de pe idu lui moni
pupi mik :*: inteaba`ma ce vrei
pupi mik :*: din scoala generala
pupi mik :*: sa vezi ca is eu
moisi marian: noah moni fie mdp dac esti u sau nu pana la urma
moisi marian: da dac ai chef de glume cauta pe altcinevapupi mik :*: noi doi de ce nu ne`am pus`o pana acuma?
moisi marian: care plm esti pe idu lui moni?
pupi mik :*: is moni
pupi mik :*: pe bune
pupi mik :*: da is curioasa
pupi mik :*: da`mi un motiv
moisi marian: ba nus cine plm esti da ar fi bine sa iesi de pe idu lui moni
pupi mik :*: inteaba`ma ce vrei
pupi mik :*: din scoala generala
pupi mik :*: sa vezi ca is eu
moisi marian: noah moni fie mdp dac esti u sau nu pana la urma
moisi marian: da dac ai chef de glume cauta pe altcineva


pupi mik :*: noi doi de ce nu ne`am pus`o pana acuma?
saylas oradea: noa..m`ai incurcat...
pupi mik :*: hai
pupi mik :*: tre sa existe un motiv
saylas oradea: din pct tau de vedere care ar fii?
pupi mik :*: pai eu te intreb pe tine
pupi mik :*: nu sa imi raspunzi
pupi mik :*: ca altfel nu te`asi fi intrebat ci doar am deschis subiectu
pupi mik :*: deci
pupi mik :*: astept raspuns
pupi mik :*: motiv
saylas oradea: stai 2 sec sa trimit ceva si apoi
saylas oradea: ma gandesc
pupi mik :*: oki
saylas oradea: pt ca
pupi mik :*: ...?
saylas oradea: mereu te`am vazut daca nu ca pe cea mai buna prietena ca pe o prietena ft apropiata si nu mi`a trecut niciodata prin muinte asa ceva si nu stiu...nu m`am gandit niciodata la asa ceva si cam asta cred





pupi mik :*: noi doi de ce nu ne`am pus`o pana acum?
Farcas Alin: wtf?
Farcas Alin: mnda
Farcas Alin: cine ii la calc
pupi mik :*: moni
pupi mik :*: cine sa fie?
pupi mik :*: mnoa
pupi mik :*: da`mi un motiv
pupi mik :*: ceva
Farcas Alin: nush
pupi mik :*: cum sa nu stii? te`ai intimidat?
Farcas Alin: nu
pupi mik :*: da`mi un motiv
pupi mik :*: pentru care nu ne`am pus`o
Farcas Alin: ca am de unde alege shi nu stiu ce sa aleg
Farcas Alin: sa incep
Farcas Alin: is urat, prost, increzut oarecum
Farcas Alin: altcb?
Farcas Alin: altcv?
pupi mik :*: e vorba de mine
pupi mik :*: nu de tine
Farcas Alin: pai nush
Farcas Alin: multe persoane ar avea probleme cu faptul ca ,sper ca nu te superi, ca esti scunda, da' asta nu la toata lumea
Farcas Alin: shi imi car scuze daca te-am ofensat
Farcas Alin: shi imi ce*r scuze daca te-am ofensat
pupi mik :*: dar
pupi mik :*: eu vorbesc de tine
pupi mik :*: personal
pupi mik :*: nu ma intereseaza altii
pupi mik :*: tu ma interesezi
pupi mik :*: tu de ce nu ti`ai pune`o cu mine?
Farcas Alin: pff greu de raspuns
Farcas Alin: de ce nu
Farcas Alin: pai poate din cauza ca suntem colegi de calsa
Farcas Alin: pai poate din cauza ca suntem colegi de clasa*
pupi mik :*: si ce treaba are una cu alta?
Farcas Alin: pff ai dreptate
Farcas Alin: aici ii vb de ce cred eu
Farcas Alin: deci raspunsul este : nu vad de ce nu
Farcas Alin: faci o lista cu persoanele care shiar pune'o cu tn?
pupi mik :*: nu
pupi mik :*: fac asta : http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=494301



si ar mai fi....da deja ii destul de lung postu :))
apropo...sursa : http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=494301

1 comentarii:

Anonim spunea...

Hello everyone! I do not know where to begin but hope this site will be useful for me.
In first steps it is very nice if somebody supports you, so hope to meet friendly and helpful people here. Let me know if I can help you.
Thanks in advance and good luck! :)