deci :D

sâmbătă, 21 februarie 2009

Nu mai merg posturile si nu stiu de ce.Dar chestia asta e de ceva vreme buna...si eu doar acum am aflat.Oricum...avand in vedere ca blogul il am pentru mine nu insist sa aflu ce e cu ele si sa remediez problema.Daca aveti ceva sa imi transmiteti legat de blog...imi spuneti pe mess (apropo...stiti ca mi-am schimbat id-ul...nu? daca nu aveti id-ul nou trimiteti un e-mail si daca meritati vi-l dau.oricum persoanele care au fost interesate mi l-au cerut din timp).
Mor de somn si cu toate astea nu vreau sa ma pun la culcare.Nu stiu de ce .
Am avut azi o zi cat doua.Si inca am senzatia ca azi(e trecut de 12..nu?) e duminica.Probabil pentru ca nu am mers vineri la scoala fiind ziua scolii.LA MULTI ANI GOJDU!(liceu...cimitir ar tineretii mele :D )
Saptamana asta nu m-am rupt ca si saptamana trecuta:)) ceea ce e bine( prietenii stiu despre ce vorbesc)...si nu va ganditi la tot felu de chstii cand spun "rupt".E vorba doar de bautura :)).Nu mai beau vodka pe stomacul gol never ever.M-am scarbit de ea si o perioada nu mai beau.Azi am luat doar cateva inghitituri.N-am avut chef de nimic.Mai mult am baut din apa pe care o aveam in geanta decat din bauturile de pe masa.Nu ma tenta nimic.Parca mi se facea greata numai cand ma uitam la ele.
Da` am rasss!!! Si am rasss!! Si am stat si in frig doar ca sa radd! =)) Ce e mai amuzant decat jemcherul jmecherilor venind cu taticu` si plangand? :D Dragii de ei...trebuie sa intelegem...adolescenta e o perioada grea din viata omului.Toti avem crize de personalitate la un moment dat...numa ca nu toti dam pe afara da dashteptzi si bazatzi care estem.
Am avut o zi lunga.Si imi dau seama ca sunt ft obosita pentru ca incep sa aberez intruna.Parca scriu degetele singure :)) Acum ii inteleg pe cei care daneaza "haus si trens (trance)"....cei care isi misca mainile de parca nu le-ar putea controla cu nuca din cutia craniana. Sunt funny:))
Defapt...ce faci cand mergi in club? Bei, fumezi, dansezi...iar cand ai obosit de dansat te uiti la cat de schizofrenic si penibil daneaza unii :)) Macar razi bine.
In dezordinea mea de idei am inceput sa zic ca am avut o zi plina.De dimineata la biblioteca(ca orice om care stie ce e aia ai a pasit vreodata in asa ceva), pe urna la cosmetica ( ca orice fata care se respecta).Un ceai in KOKOON cu vara`mea...la o barfa 2 3 4 :D si pe urma la solar.Am ajuns acasa intr-un final....am bagat ceva la ghiozdan, m-am aranjat repede si directia- bal.
Am chef sa ma uit la un film desi mi-e extrem de somn.Sa ma uit...sa nu ma uit? Am filmu "New in town" (cred ca sa se numeste...mi-e lene sa verific).Sa ma uit pe comp sau sa ma duc la cinematograf?
Aaaaaa maine e piesa la teatru? Macbeth?Am fost la premiera care nu a mai avut loc.Ca unei actrite i s-a facut rau si nu s-a mai jucat piesa.Vreau sa ma duc sa o vad.
Mi-e lene sa ma demachiez.Cred ca ma pun sa caut subtitrarea la film...si ma pun sa ma uit la el.Daca adorm bine..daca nu...nu
Azi mi-au lacrimat ochii.Nu stiu daca stiti dar am ochelari pentru calculator...dar nu-i port.Cand au inceput s aimi lacrimeze ochii m-am dus la oftalmolog care mi-a spus ca ochii imi sunt obositi si mi-a recomadat ochelari pe care sa ii port cand stau la calculator...ca sa imi menajez cat de cat ochisorii.Nu ii port aproape deloc.Desi ar cam trebui. La bal nu mi-i puteam opri din lacrimat si ma usturau pentru ca a inceput sa imi curga rimelul.Se uitau toate pitzipoancele la mine crezand ca plang.N-am plans bah!!!Imi lacrimau ochii..atata tot.Si nu mai radeti ca niste fraiere cand vedeti pe care cu ochii in lacrimi...ca nu inseamna neaparat ca a luat liber de la iubit(asa cum se auzea prin spatele meu cand eram la baie si incercam sa imi opresc lacrimarea)

Am vreo 3 sticle de apa in camera.Goale.Una ii plina defapt.Gata...am baut.
Deci ma pun la somn.Deci noapte buna.Nu ma pun defapt la somn.Ma pun la film

0 comentarii: