Gata vacanta!Macar am inceput scoala bine

luni, 9 februarie 2009

Vacanta asta a fost destul de plictisitoare.Porbabil si pentru ca o asteptam cu atata nerabdare.Criza financiara...nimeni nu avea bani sa iasa.Macar m`am intalnit cu o parte din F3 gang ;;) mi-a fost dor de voi :*:*:*.
Ieri am fost prin Lotus sa ne bucuram de ultimele ore de vacantza.
Cu toate ca imi era groaza de ziua de azi...s-a dovedit a fi una chiar foarte buna.
Prima ora ...franceza.Minune!! Nu a venit dira.Tot timpu venea...la fix...nu intarzia. A doua ora...fizica...n-am facut mare lucru.Pe urma mate...desigur...ca intotdeauna...am trecut la lectie noua.
Urma sa avem cele mai naspa ore....3 ore de info...consecutiv.Si....miracol!!! Nu am facut ;;)
Am inceput foarte bine sem al 2-lea.Am pasit cu toate (da...toate...ca asa vreau eu sa am mai multe) picioarele drepte in noul semestru ;;) :X:X

0 comentarii: