Mama naibii de criza financiara!

duminică, 1 februarie 2009

Nimeni nu are bani! Nimeni.Si eu care ma gandeam ca ai mei is aia rai ca imi spun mereu "ar trebui sa reduci din cheltuieli""Odata cu criza ar trebui si bugetul tau sa fie mai redus".
Vreau sa ma duc la film.Pt ca filmu ii fain...merita...etc.
In plus, pentru elevi si studenti pretul scade de la 14 lei la 8.5 lei.Nu-i mult.
Si cu toate astea...nimeni nu are bani.De nu am intrebat 20 de persoane daca nu vin la film si mi s-a raspuns "n-am bani"...n-am intrebat niciuna.
Nu stiu ce se intampla :(( Jur.Bine ca macar Flaviu, Ank si Codrin au bani.
Doamne ajuta`va!!
Asa excited is...jur :X:X ma duc la film...Ma duc la Twilight(pt a 2a oara)...si nu-s obdedata.Da alt film calumea la cimenatograf nu este...si eu vreau film neaparat.In plus ei vor Twilight pt ca nu l-au vazut...si pe mine nu ma deranjeaza sa`l revad :X Chiar deloc :D

0 comentarii: