Ascutati melodia..dar nu de prea multe ori...ca dauneaza (dependeta)

marți, 2 decembrie 2008

Maine...maine....teza la info. Groaznic. Deci va dati seama ca nu stiu absolut nimic...nu?:| Trebuie sa trec semestrul asta...indiferent cum! Trebuie! Oare mai rezolv ceva daca ma pun sa "invatz" acum in ultima zi ceva ce nu am putut invatza tot semestrul? Hm... eu zic ca nu are niciun rost sa ingras porcu` in ajun.
Asa ca am pus pe repeat o melodie care ma binedispune....si..."da-i sa cura" =))
Imediat ma duc sa fac o bubble bath relaxanta..si gata pe ziua de azi.

Uf..si ce mai ador eu melodia & clipu.Asa as face si eu in momentul asta...m`as duce cu masina,as zbura cu avionu,m-as da cu rolele,m-as plimba printr`o padure, si as sari de pe stanci in apa :X:X:X , as face surfing, as juca volei pe plaja, as canta la chitara stand la un foc de tabara







App...am fost la medic...maine ma duc sa imi faca radiografie la plamani.Wish me luck...nu vreau sa ma interneze in spital :(( chiar nu vreau. [Daca cumva se intampla asta...va astept la mine cu clementine si ciocolata...da?]

0 comentarii: