Loong time no see!

duminică, 28 decembrie 2008

Stiu. N-am mai dat de ceva vreme pe blog...dar am fost ft ocupata...pe bune.
A venit in vizita pe la mine iubitul meu nepotel Giancarlo. O scumpete de copil ;x
Jur.

Ca orice matusa care isi iubeste mult nepotelu...l`am luat cu mine in oras. L-am dus prin Mec...prin Lotus.A fost cel mai cuminte copilas.
Craciunul a trecut si pe la mine...impreuna cu muuulta oboseala. Am fost la colindat pe la aproape fiecare membru al grupului nostru...si am mancat...si am baut...si n-am oprit la Codrin. Am jucat Bozo :))) >:) muhaha..... si...dimineatza am plecat catre casa.Ma trezesc eu pe la 5 si ceva..in fatza scarii...fara chei.Desi ai mei ma sunasera sa ma intrebe daca am chei...dar eu...pauza. Si desigur ca n`am stat in fatza blocului pana dimineatza....ci m-am dus la sime sa stau pana dimineatza.
In prima zi de craciun am fost la dira la colindat....dupa care in oras cu o parte din putinii colegi care am mers pe la dira.
In rest....labareala :)))...dormit...iesit in oras...mancat...si a doua zi o luam de la capat.Ce bine e in vacantzaa ;x;x;x...pacat ca trece muuult prea repede
AA...cateva poze de la craciun :



0 comentarii: