Mi-am amintit ceva

sâmbătă, 13 decembrie 2008

Acum ceva vreme am aflat ceva...ce se vorbeste despre mine.O minciuna ce se vehiculeaza printr-un grup de prieteni.Nu de-al meu...clar.
Si stau...ascult melodii bune de reflectat...si ma gandesc cum draq sa fiti asa!? Cum sa ai o viata atat de plictisitoare si sa fii atat de complexata de tine incat sa te pui sa imi "redecorezi" mie faptele cu minciuni inflorite ca sa ma cobori in ochii altora pana la nivelul tau? Nu ai mustrari de constiinta?Deloc? Te papa ipocrizia de vie...si nu-i nimeni care sa iti spuna chestia asta. Lasa ca ti-o spun eu,ca-s fata simtita.
Sau poate ai probleme de personalitate si nu stii cum sa te faci mai placuta in grupu tau de prieteni decat spunand ceva "in premiera" despre mine.Si-asa niciunu dintre voi nu ma agreeaza.
Nu te scarpina in cur ...decat daca te mananca. Ma intreb oare cat de tare te mananca pe tine faptul ca indiferent ce ai zice/face prietenii imi raman prieteni,si doar amicii tai ma privesc cu alti ochi...ochi plini de rautate pe care m-as mictziona de cate ori as avea ocazia!
Lasand la o parte invidia si copilariile tale, fetito, spre binele tau sper sa nu fie valabila vorba "orice palma data se intoarce inzecit"...ca nu te vad bine deloc.Poate ai auzit si tu asa,in mediocritatea ta,ca Dumnezeu nu bate cu paru.

Si asa...pe sfarsit vreau sa iti multzumesc ca mi-ai demonstrat pt a 2-a oara ca lupul isi schmba blana, da` moravu` ba(there`s no third chance for you,bitch!)!Ipocrito!Sa ai un Craciun fericit...statzi-ar mancarea(si nu numai)in gat!!

0 comentarii: