Bk to school

luni, 8 decembrie 2008

Am fost azi la scoalaaaa :>:> finnaaaalllyyy!! Dar nu am stat la ore:)) decat la mate pt ca am dat test. Am fost de serviciu la sala profesorala. Chiar si asa...nu prea am stat degeaba.Am trecut notele celor de clasa a 6-a din catalog in carnete....am decupaat?!   ceva foi cu exercitii la engleza....m`am plimbat de vreo 2 ori pana in celalalt capat la scolii dupa un nenorocit de cd player....:)) a fost ok.

Cand am iesit de la ore m`am intalnit cu dagu` de Valy si cu draga de Andra pe care n-am vazut`o de mai bine de un an si de care imi era ft dor....si cu Daya ..pe care n`o vazusem de vreo...2-3 sapt. Am stat vreo 2 ore pana ciocolata calda s-a facut rece :D

Inceput bun de saptamana...right ? :))....ah...si maine teza la bio ! 

Cu toate asteaaa abia astept sa treaca saptamana asta+ cea care vine...sa intru in vacantza ;x sa ma duc la colindat pe la prieteni& profi...sa vina si revu :>

Mai este putin....ft putzin...pana voi spune "LA MULTI ANI 2009!" 

0 comentarii: