La multi Ani Romania! La mai multa sanatate mie!

luni, 1 decembrie 2008

La multi ani Andreea/Andrei!! (& variatiuni pe aceeasi tema)[pt ziua de ieri]
La multi ani romanilor !!
Sper ca majorii au fost ieri sa isi exercite dreptul la vot...si au facut-o cu cap.
Mai avem doar 3 saptmani de scoala ;x...dar si alea...destul de grele.Banuiesc ca toti dati in perioada asta tezele, la fel ca mine.Mult succes!

Eu inca sunt intr`o stare deplorabila. Ma dor toate.
In ultimele saptamani mai mult am stat pe acasa decat am fost pe la scoala.Am pierdut destul de mult, iar eu poimaine dau teza la info.Si eu nu am inteles nimic din lectiile la care am lipst.
Macar daca n`as simtzi eu mai bine...dar...se pare ca nu. Maine dimineatza ma duc ai mei la o policlina privata...ca probabil acolo isi vor da mai multinteres in a-mi depista diagnosticu si a-mi da un tratament adecvat. Ca pana acum am schimbat 2 tratamente si nimic nu da roade. N`am fost niciodata internata in spital...si nici nu vreau sa incep acum.

Ma duc sa ma pun inapoi in pat.Aaaa...scuze pt urarile de "la multi ani" spuse cu intarziere.

0 comentarii: