Joculetz pe blog

sâmbătă, 6 decembrie 2008

E aproape 2 jumate. Ma plictisesc.Nu am somn. Am pus un joculetz pe blog care testeaza gradul de idiotzenie :))
Hai sa va vad. Pana unde ajungeti. Dati un print screen pe masura ce inaintati in joc, salvati ultimul print screen si...send it to me. Castigatorul are de la mine...un cadou surpriza :>:D:D

Ah..eu am ajuns pana la categoria smart :D:)) De somn ce mi`e am apasat aiurea (da...da...ma scot) si nu o mai iau de la capat. Succes la joculetz :)) Chiar sunt curioasa cine e cel mai putin idiot:)):>


Ps: pt cei care nu stiti cum se da print screenu :

  • cauti pe tastatura tasta "print screen" sau "prt scr"...sau ceva de genu..depinde de tastatura.In general se afla in setul de deasupra butoanelor cu sageti.
  •  intri in Paint
  • deschizi document nou, foloseste paste( ctrl+ v) pt a "lipi" poza.
  •  decupezi partea care te intereseaza...adica partea cu joculetzul
  • salvezi
  • imi trimiti poza personal sau o poti incarca pe net...si postezi la comentarii linkul pozei.Un site bun pt asa ceva este tinypic.com. De aici incolo sper ca va descurcati...

0 comentarii: