Dumnezeuleeeeeee !!!! x-((

luni, 22 decembrie 2008

Azi nu este una din zilele mele bune.Defapt..este chiar una din cele mai nasoale. Ar fi in top 5.
De unde sa incep?! Dimineatza...ca orice om ma trezesc si ma duc sa fac baie.Cand ies de la baie...5 apeluri nepreluate.In acelasi moment suna tati.

"De ce nu raspunzi la telefon? ca te tot suna maicata"

La mami ii trebuia sa ii scot mama draq stie ce din congelator.
O sun....ca sa vad daca am retinut bine cele 13 chestii ce trebuiau scoase. Si iubita mea mama...ma crede ceva..minitehnicus...si ma pun pe mine sa ma uit ce draq are telefonu fix de nu merge.Poate nu erau bagate bine cablurile...or somthin` like that. Telefonu tot nu mergea desi totu parea in regula cu cablurile.Dau sa o sun pe mami.Cand pun mana pe telefonu` mobil...ardea...nu alta. Scot bateria care era aproape de punctul de topire.O arunc pe covor.Imi dau seama ca nu`i bine acolo....si o arunc pe gresie.In fine. Intre timp cautam ceva telefon prin casa de pe care sa o sun pe mama sa ii zic ca telefonu e pe pula. Dau de rds-u ei.Cand o sun...se crizeaza la mine :
"trebuia sa ma suni acum 10 minuteee...sunt in trafic si da unu imediat in mineeeee"

simpatica de mine zice bine...si inchide.
Suna iubitul meu tata...care imi spune sa ma duc sa imi caut EU la piatza brad.Ca mie imi trebuie brad.Desi nu`mi trebuia...dar avand in vedere ca vine la mine Gian Carlo....am zis ca ar fi dragutz pt el ca si anu asta sa pierd vremea cu impodobitu plantei.
Si ma duc eu ca orice copil de treaba la piatza sa ma uit de braduz.Cand ies din scara....pula...ploua.Urc dupa umbrela.Umbrela mea movvvv!!! Chiar ea:(((
Ajung la piatza...aleg primu brad care arata acceptabil si il sun pe tati care imi zice ca ii in REAL!!!!!!!!!!!! si ca ajunge in 10 min.Desigur ca ajunge in 20!! 20 god damn it! Nuuu ...nu ajunge ca ma duc dupa kktu de brad...trebuie sa iau si bomboane de pom...ca doar...."voi stiti de care mancati".Mi se face pofta de clementine...cumpar si clementine. Si hoooppp!!! Pigalle!! Ce trebuia eu sa fac la pigalle? Stiam acum cateva zile.......Aaaaaa! Mi-am amintit!!! Prajituri! si saleuri. Le comand si pe alea.
Vin catre casa...vant puternic...ploaie...burnitza...chiciura...tot ce vrei. Vant si mai puternic. Umbrela mea nu face fatza...(aia mov :(( ) si...se....rupe.Adica indoaie.Oricum...naspa. Si se uita toata lumea la mine.Si imi venea sa intru in pamant :))
Si nu puteam lasa umbrela pe strada desi asa imi venea...asa ca o iau cu mine pana acasa.De ce toata lumea se uita la umbrela mea rupta si cand isi dadea seama ce e radea?! :-??

Ajung acasaaaa si desigur tati era ajuns demult.Si sa vezi scandal..si nervi...."bagati-ai pula in braddd" "Bine ca ma trimiteti pe mine..si voi amandoi cu masinaaaaa"

A trecut.Ma duc in Lotus sa`mi revin.







Sa speram ca ghinioanele s-au terminat pt ziua de azi.

0 comentarii: