R.I.P. Anca Parghel

vineri, 5 decembrie 2008

Azi s-a stins din viata un om ce a adus mandrie tarii noastre. Anca Parghel, cantareatza de jazz ce a fost un exemplu pentru multa lume....nu doar pe plan muzical ci si in viata de zi cu zi.Indiferent ce problema avea era mereu cu zambetul pe buze si a reusit sa treaca peste momente grele din viatza ei prin mult optimism si iubire.

De ieri a inceput sa se simta si pe la mine venirea Craciunului.Spiritul Craciunului m-a invaluit la ora de rela cand am inceput sa cantam colinde.Imi era doar de ele.
Azi au venit bunicii la mine,si am purtat cu bunicu` o discutie ...ce m-a lasat asa..cu o impresie foarte proasta despre noi, copiii rasfatati ai vremurilor noastre. Nu stim sa apreciem ce avem.Suntem niste miserupisti si am ajuns sa nu ne mai sensibilizeze aproape nimic. Mi-e si mai mila de generatiie din aprox. `97 incoace. Copiii aia habar nu au ce inseamna spiritul Craciunului. Ei stiu doar ca Mosu le aduce cadouri...indiferent cat de rai sau de cuminti au fost. Nimeni nu mai scrie scrisori mosului.

Sper sa va aduca Santa Nick ce va doriti ;;)

0 comentarii: