aiurea...

luni, 10 noiembrie 2008

ai avut vreodata sentimentu ca ai fi lasat deoparte? Ca...lumea trece pe langa tine si parca nu are niciun efect asupra lor prezenta ta acolo? De parca ai fi un obiect de artizanat, pus pe post de decor.
nu ai simtit niciodata ca cineva se foloseste de prietenia cu tine doar pt a obtine ceva?sau pe cineva?
nu ai simtit niciodata ca nu-ti gasesti locu?sau sa ti se para ca locul tau...care era doar al tau si nimeni nu`l putea contesta...parca nu mai e acolo.Parca a venit cineva si ti`a mutat scaunul din locul in care stiai sa mergi si cu ochii inchisi fara sa te impiedici.
Starea aia de anxietate incontrolabila...cand iti vine sa bati din picior fara motiv....sau sa iti rozi unghiile,ori sa bati cu pixul in masa...starea aia o am acum.Desi nu am motiv sa fiu agitata...totusi sunt.Simt ca pierd terenul pe care l`am cultivat de ani intregi, iar acum, cand ar trebui sa culeg recolta....este distrusa de o ploaie acida.Simt de parca cineva se apasa pe pieptul meu, sa nu mai pot respira.Simt cum cineva ar da orice ca eu sa nu mai fiu aici. Probabil sunt paranoica....defapt...in momentul de fata sunt.Nu e o probabilitate.E ceva concret.
De ce tot timpu cand ai o stare de toata pula...winampu ruleaza doar melodii ce iti mentzin moralul jos, in loc sa ti-l ridice?
Si de ce mereu cand simt ca incepe sa ma doara capul..un vecin se trezeste sa isi gaureasca peretii?
Simt nevoia de a avea un erou.Gen Spiderman...sau...Superman...sau Batman. Care sa stie cand am nevoie de cineva fara sa spun.Sa simta ca eu, aia mica, are nevoie in momentu ala de el.Yeah...vise copilaresti.I don`t believe in Romeo`s and heroes anymore...din pacate.


Everything you think that you can trust, is just...
Another way to die!

2 comentarii:

Anonim spunea...

sentimentul ala il impartim in momentul asta
ps: te iubesc micutz :*

Anonim spunea...

suntem 3 atunci ;(

:x