merita scris pe perete

marți, 11 noiembrie 2008

Cum sa nu iti placa la scoala cand ai zile ca asta? Prima ora...istorie.Fiecare povestea, avea o activitate mai mult sau mai putzin extrascolara. Trebuia sa avem geografie, dar cum d`na profesoara a lipsit, am facut bio.Am mers si noi pt prima data anul acesta in mirobolantul lab, unde ne`am uitat la ceva...filmuletz de pe vremea lui Ceashca.Aceleasi voci comuniste si seci care le auzi inca la Telenciclopedia de la TRV1.
A 3-a ora chimie, unde unu dormea, altu visa la nemurirea sufletului, and so on...
Azi e o zi memorabila. Azi...prima zi cand intarzierea doamnei profesoare de matematica depaseste sfertul academic. S-a mai intamplat odata sa intarzie, deoarece a avut ceva sedinta in sala profesorala.
De 3 ani de cand facem ore cu ea, niciodata nu a lipsit, indiferent de starea de sanatate sau orice motiv foarte bine intemeiat.
La eda ne`am jucat un sfert de ora cu "bila aia grea" si am plecat in centru la suc.

AAAAA....desigur ca intarzierea doamnei profesoare putea fi trecuta cu vederea :))
de precizat ca e scris pe peretele salii de clase=>